Annemi daha yakından tanıyalım

  • Ağustos 27, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments


gerrain ödüllerine özendim.İşte anne quizi. selam sana cannım annem.

1- aşağıdakilerden hangisini, annesi merope'a söylemiş olabilir?

a-) ayyynı babana çekmişsin!ziktir git gözmün önünden
b-) mühendis ol yavrum nolur! bilgisayar mühendisi olmalısın sen.
c-) seksi miyim hala ya? seksapelimi kaybedicem diye korkuyorum.
d-) seni dogurdugum gün içimde garip bi his vardı, başıma gelecekleri seziyordum sanki evladım.


2- aşağıdakilerden hangüsü, annemin günlük alışkanlıgıdır?

a-) evde donla dolaşmak
b-) balkonda çay içmek
c-) balıkları yemlemek
d-) annesini aramak

3- annem, babama "sence seksi miyim?" diye sordugunda ne yanıt almıştır?

a-) taş gibisin!!
b-) hanım sen aynaya bakmıyosun galiba?
c-) seksisin, seksisin ama için boş..
d-) hanım çocukların yanında böyle şeyler sorma!

4- annem yazın hangisini yapmaz?

a- diyet
b- tatil
c- fakirlere yardım
d- duygu sömürüsü

5- annem'in o zamanlar sevgilim olan eşimi ilk gördükten sonra dedikleri:

a- çok kıl bi çocuk bu
b- omuzları geniş degil.
c- hiç akıllı gözükmüyor.
d- 2 aya kalmaz biter bu iş.

5- bir örtmen olarak hangisini yapmış olamaz bu kadın!!

a- 2 metre boyundaki ögrenciyi cetvelle hışır etmek
b- sınavda "birbirinize bakın doya doya nasıl olsa anlarım" demek
c- çorabım kaçtı çocuklar ayakta anlatamayacagım bugun demek
d- derste çalan telefonu açıp "dersteyim görmüyomusun sonra ara" demek


cevapları bilene çilekli dondurma!

You Might Also Like

9 yorum

  1. 1) c

    2) b

    3) c

    4) a

    5) d

    ikinci 5) a

    kaç puan bana?

    YanıtlaSil
  2. :( dondurmadan geçtim bari sadece çilek ver o zaman oysa hepsini bildiğime o kadar emindim ki... :(

    YanıtlaSil
  3. 1)c 2)d 3)a 4)d 5)b ikinci5)b
    kaç doğrum var kaç kaç? heyecandan öliciim yahu:D:D

    YanıtlaSil
  4. işte dogru yanıtlar !
    1- c
    2-a
    3-c
    4-c
    5-b

    ikinci bes:c

    ehehehhe

    YanıtlaSil
  5. 2 ser dogru ile berabere kalmış oluyorsunuz canlarım!

    YanıtlaSil
  6. valla ödül olarak cilekli dondurma ısmarlıyım arkadaslar size
    nerde buluscaz =))

    YanıtlaSil
  7. hmmmmm
    güsel bi teklif ama dediğin gibi nerde buluşucaz, ben antalyadayım beklerimmm:)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim