Kaşıntı

  • Ağustos 20, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Kaşıntım tuttu gene blogumun görünümünü değiştirdim. Blog kelimesinden tiksindim yeminle.
Ya sevgili raspberrypie'ın sitesinin banner'ındaki balerin Pin-up kızımız, beni bay Alberto Vargas'ın şahane çizimlerine götürdü .
banner daki hatun da tahmin ettiginiz üzere onun eseri.
Vintage tabir edilen dizaynlara bayılıyorum..
Ben kiim dizayn etmek kim, elimden geleni yapıyorum işte. biraz ordan, biraz burdan, değiştiriyorum. işalla güzel olmuştur.

esasında wordpress yazılımı ile custom domaine geçicem. kayınvalidemlerin kreşinin sitesinde wordpress denemelerimi yapıyorum, orda şablonumu şuyumu buyumu herşeyimi hazırlayıp öyle domain alayım diyorum.. yani boşu boşuna akmasın zaman kendimi biliyorum çünkü aylar sürebilir.
Kısaca, o wordpress i kurdum, ama güzel bi tema hazırlayana ve yazılarımı taşıyana kadar buralardayım bebegim.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim