Bazı bazı kederlenirim

  • Ağustos 10, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments


Without you,


i'm nothing.

sanırım karşılıksız bir aşk yaşıyor olsaydım playlistimde çalacak şarkılardan biri olurdu bu. Her daim ipodumda yeri vardır. Gerçi itiraf edeyim ki placebo nun orjinal albümünü hiç satın almadım, utanarak korsan dinliyorum. Pek az sarkilarını sevdigim icin almakta cimrilik ettim sanırım.

Eski metalcilerden oldugumdan sanırım rock/metal sınıflandırmasını yapamadıgım albümlere para vermiyorum. Mehmet de mp3 konusunda acayip titiz arabada bir mp3 çalmayagöreyim hemen haşlar. AA canım sanki arap şeyhiyiz.

Uzun zamandır baloncuk üflemek istiyorum esasında. Öyle uzun zaman oldu ki yapmayalı? 5 sene? 6? 10? bilmiyorum , hatırlamıyorum. ama sanki mehmetle bi defasında yapmıştık gibi ...

annem romanını yazıyor, öglen onu görmeye gittim (aynı sitede oturdugumuz için çok uzak yol gitmedim esasında) 3 gündür hastayım, anne bana bak diye kendimi önüne attım.

Agustos ta ölüyorum arkadaşlar.Grip mi bu soguk algınlıgı mı, denize girip ıslak ıslak dolaşmaktan mı oldu, yol yorgunlugundan mı, bilmiyorum. ama agustos başında öksürüyorum, burnum şorul şorul akıyor ve ateşim var. ah! bogaz agrısı tabi bir de.

Ben de annemden geri kalmadım, ben de romanımı yazıyorum. uzun zamandır kafamda iki sci-fi temalı hikaye vardı ufaktan basladim, inanin nereye dek götürebilirim bilmiyorum. Şu ingiltereye taşınma hikayemiz sonuçlanana dek sanırsam çok bişey yapamayacagım.

blog yazmaya çok alıştım, hayata bi perdenin arkasından soluk alarak yaklaşmak gibi bişey, sanki kendimi bir teraziye koyup herkesin önünde tartıyorum. tanışmadıgımız insanlarla yorumlarda buluşuyoruz falan. ilginç!

Yarın işe dönüyorum, bir yandan da yüksek lisans tezime başlamak zorunda oldugumu biliyorum, aslında tezimi yaptırmak için ekşi den birini bulmuştum ama kafasındaki fiyatı bir türlü söylemedi, ben de vazgeçtim. İlk baştan pazarlık edip anlaşılmazsa ben o işten ne anlarım.

Aslında hep inek bir ögrenciydim ama heyhat, MBA de tez mi olur kuzum, hem ben bilgisayar mühendisiyim, mba yi de tezsiz diye yaptım, bitirme projesi diye önüme tez getirdiler gene. yapıcaz işte biişiler..

bu yazıyı okuyan birileri varsa, esenlikler dilerim, güzel günleri tatlı bulutlar, sevgi aşk popişlik falan.

You Might Also Like

2 yorum

  1. sensiz kimse miyim, kimsesiz miyim hiç bilmem bilmek istemem hatta düşünmem demiş feridun abimiz, iki şarkı birbirini anımsatıor bana nedense:)
    sevgi, aşk ve popişlik(bu ne ola ki?) dileklerini alındım bile hemencik üstümee:):)

    YanıtlaSil
  2. popişlik sanırım böyle bi kabına sıgamama fıldırdama durumu :P
    sallamak da ne zevkli sey hehe

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim