İki Film birden kuşagı

  • Eylül 01, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Geçen hafta anamlan sinemaya gittik. Esasında mamma mia ya gidecektik fakat gördük ki mama mia çoktaan kaldırılmıştı bile. Daha önceki hafta da The Dark Knight a gitmiş olan bendeniz, tüh be dedim, keşke annemi mamma mia ya getirseydim. Dark Knight nasıl olsa haftalarca oynar.

Pek çok seçenek bulunuyordu sinemada fakat ne komedi ne de macera , biz korkuyu seçtik. Şu uzak dogunun meşhur inatçı lanetleri, ve ölümü
n pek de yıldıramadıgı uzun siyah saçlı zortlak kızları ile dolu bir filmdi gene: Shutter.

Ne iyi etmişler de resimdeki hayalet diyerek çevirmişler. Film aslında hoş. 2 amerikalı japonyaya gidenzi, orda kadın olan yalnızlık çekenzi bi süre. sonra bir anda yine cortlayan japon bir kız çıkanzii - ki kafiyeli Kayako(garez) ve Sadako(halka) ya inat bu seferkinin adı Megumi- hayatlarını zehir edenzi! amman ne orijinal degil mi sayın okuyucular..


Efenim bu yukarıda görülen amerikalı arkadaşlarımız başroldeler ve yeni evliler. bol bol sevişme eşliginde japonyada ortamlara akma çabalarına şahit oluyoruz. Ama o da ne? hayaletimiz amansızca ve inatla çiftimize illlalah dedirtmeye çalışıyor. Filmin ortalarında kıllanıyorsunuz, "ulan du be. dur bak şurda şu vardı hmmm" falan diyerek hayaletin bu yavrucaklara neden musallat oldugunu anlamanız mümkün oluyor. E tabi biraz olsun çıkarım yapabilme kabiliyeti ve japon filmlerinin amerikan cevrimlerine aşinalık da istemez degil bu aktivite.

ayynı halkadaki gibi gidip şu kızı bulalım bi kefeniylen gömelim edelim mevlidini okutalım helvasını yiyelim derkeeen film bitti sanıyorsunuz. daha dogrusu siz sonunu bildiyseniz bitmedi sanıyorsunuz ama elalem bitti oh kurtuldu sanıyor. Fekat sonu bambaşka bitiyor. Şimdi bana bu film süpriz son diye gelen olursa ben onu burdan (izmir) döve döve bodruma kenan evren in yanına götürürüm, süpriz neymiş eski paşadan ögrensin diye. Bu film süpriz son degildir çocuklarım.

Vasat bir korku filmidir buncagız.

Vadettigimiz İkinci filmimiz ise eh pek tabi, anlı şanlı dark knight

Begenmedim demek haddime mi efendim? Christopher nolan beyefendi ne çekse izlerim ben.İsterse sünnet vidyosu olsun. çok iddialıyım. Kris! seviyorum seni ve filmlerini.

Dark knight ile yogunluklu spoiler olabilecek görüşlerim ve kişisel notlarım şu şekildeler:

* Two face ölmesin. "i beleive in harvey dent"

* Joker ölmüş olsun evet. Heath Ledger dan sonra kimsecikler oynayamaz o psikopat adamcagızı. Cidden arabanın arkasında koşan deli köpekler gibiydi. sevdik, bagrmıza bastık. para için degil delikanlılık için mi yapıyordu bunca haylazlıgı? özellikle masada kalemi yok etme numarasına bayıldık.

* maggi gilenihall mu neydi bu hanımcagızımızın adı (reyçıl) efenim ölmesi isabet olmuş zira sinirlerimiz kendisini-malum film uzun- bir süre daha kaldırsaydı hepimizin birer joker e dönüşmesi işten bile degildi. Ulan şırfıntı, madem ki bruce wayne de hala gözün var, ne diye masum ve tertemiz yavrucak harvey dent e ümit veriyorsun. yolardım seni ama zaten başına gelen geldi.

* Gary oldman, allahaşkına sirius black olma sen bidaha? dedesin sen!

* bruce, oglum top musun? yanında yörende taş gibi karılar var sen hala yarasa kılıgında gez dur. manyak herif. üstelik elaleme faydam olsun diyosan bırak artistik hareketleri de git şu mübarek
ramazan ayında fakire garibana yardım et deyyus! bi faydan bi anlamın olsun. yok bu restoran benim yok şu şirket benim olmuyo böyle! çekerim kulaklarını!

izledigim her filmi gerçek sanıyom ben. hatta terminator 4 geliyor ya onda da john connor ı Christian bale oynayacakmış. amma yıldızı parladı herifin, The prestige Ugurlu mu geldi ne?

You Might Also Like

2 yorum

  1. sinemada film seyredilmeyeceği gerçeğini kavrayalı uzun zaman oldu :D amerikan pastası ayarını geçmiyor çoğu film gerçi adamlar da haklı geçse de gişe yapmaz. o yüzden film evde izlenir!

    YanıtlaSil
  2. arada bir bi boşluk oluşuyor insanın içinde. allam gidip karanlık bi salona girmeliyim, elimde popcorn olmalı diyoruz.
    işte o zaman doktor bize ne diyor : sinemaya git.
    ayrıca bide truva ve 300 gibi, lotr ve star wars gibin filmler deee evde izlenmiyor ki düdük gibin tv de?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim