yatakta son teknoloji ne demek ya

  • Nisan 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Çok fazla tv izlemiyorum bi yaprak dökümüne "bakarım", evet son haftalarda kendimi tren izleyen öküz gibi hissettigimden izlerim degil de bakarım diyorum, uzatacagız diye rezil ettiler güzelim diziyi..


hey Allah yareppim, açtım televizyonu az önce, reklamlar açıktı bi yandan da ıvırla zıvırla ugrasırken kulagıma bişey çalındı, "yatakta son teknolojinin bilmemnesi bellonadan yenii...."oha yani ne demek kardesim yatakta son teknoloji.. "osmaan bak bu kukuyu mellonadan aldım son teknoloji" gibi bişey mi?
kardeşim yatagın teknolojisi olsa kaç yazar iyice saçmaladınız valla ya. yumışak olsun yeter. geçen senelerde de yanlış hatırlamıyorsam alev almayan yatak diye bişey çıkarmışlardı. tabi milletçek öyle cayır cayır sevişiyoruz ki her eve lazım. bırak allasen.. mal mıyız, mal mısınız, çözemiyorum...

You Might Also Like

2 yorum

  1. yok yok öyle değil,bende geçen sene öyle düşünüyordum ama babam sağolsun bi tempur kaptı bana,dünyam değişti,yatakta son teknoloji var.Sertliği,yumuşaklığı ,iklimlendirmesi,yaylarının kıvrım sayısı,kullanılan dolgu ve dış malzeme..var vallahi var!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim