Elinin ucuyla el sıkışan insanlar

  • Nisan 25, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Ayy.. nasıl gıcık oluyorum, böyle elinin ucuyla fifi el sıkışması yapanlara! Ah güzel kardeşim, sana öğretmediler mi, el sıkışmak senin hakkında edindigim ilk bilgilerden biri. böyle fifindirik bir biçimde mıymıy el sıkarsan senin kıytırıgın teki oldugunu düşünmeyecek miyiz?
hadi şimdi diyeceksiniz ki, yok belki titizdir de şöyledir böyledir. evet bir gerçek varmış böyle anlatıyolardı geçen hafta ofiste, el sıkıştıgımız insanların üçte biri burnunu karıştırıyomuş pipisini avuçluyomuş bilmemne..
iyi de gider yıkarsın elini canım günlük hayat bu. hiç el sıkışma daha iyi. ne o öyle miymiyk elinin ucuyla "merhaba memnun oldum tanıştıgımıza" demek... evet gerçekten çok da inandırıcı oluor öyle el ucuyla gıygıy yapınca, cidden karşındaki diyor ki valla hakikatten çok memnun olmuş.
üniversitede insan kaynakları diye bir seçmeli ders almıştım, ordaki kadın hocamız der dururdu el sıkışmak çok önemli, böyle karşıdakinin elini çok sıkmadan, ama kavrayarak ve enerjinizi hissettirecek dostane biçimde sıkışın diye..
O zaman aman demiştim, ne olcak alt tarafı bi el sıkışma amma abartıyo şu ik cilar, ama yok anacım, haklılarmış,

1- mıymıy el ucu sıkışıcılarına
2- allah ne verdiyse kavrayıcılarına
3- ölü balık gibi elini hissizce size uzatanlara

dakka bir gol bir uyuz oluyorum..tanışır tanışmaz hem de, ne hoş değil mi?

You Might Also Like

3 yorum

  1. ayakta alkışlarım en gıcık olduğum insan modellerinden biridir bide şey varmış ki ben bunu çok yapıyorum eğer el sıkışırken elinin direk karşındakinin elinden daha üst seviyede uzatıyosan üstten üstten sıkıyosan dominant insanım demekmiş ben hep öle yaprım domşnant insanım evet:D

    YanıtlaSil
  2. karşısındakini küçük görende elini şöyle azıcık ucundan tutarak sıkar ve adına tokalaşma der.. ne acayip modeller var şu hayatta, izle izle gül..

    YanıtlaSil
  3. Hemen analiz yapalım;

    1. gruptakiler ya çok özgüvensizler ya da kendini beğenmişler.

    2. gruptakiler fazlaca ve yersizce özgüvenliler ya da laubaliler

    3. gruptakiler kibirli de olabilirler, çok zikimde değilsin mesajını vermek istiyor da olabilirler.

    haticeyi geçip neticeye gelirsem, temas zaten çok önemli olduğu için (ki bu ilk temas hemi de) el sıkmayı iyi bilmek lazım gelir. Yoksam kategorize ediliriz yaptığım gibi :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim