Twilight - New Moon - Eclipse (spoiler)

  • Nisan 01, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

ilk üç kitabını da bir haftada okudum, serviste gidip gelirken (yolda 2.5 saatim geçiyor hergün) ve en son dün gece artık bitsin diyerek 3e kadar okudum eclipse'i. .

piii..vampir olucan, iyi kalpli olucan, adonis gibi olucan, bide gidip sana da aşıgım ona da`:jacop` diyecek kadar dangoloz bir karıya aşık olucan.. breh breh.

bu seriyi harry potter la karşılaştıranlara fena bozuluyorum. twilight saga harlequin aşk serisinin vampikli kurtadamlı olanı bence. yani yaratıcılık/hayalgücü seviyesi h.potter ile mukayese bile edilemez! edenin agzını bürerim, emücügünü sıkarım. şimdi gelelim twilight in bende yarattıgı gıcıklık etkisine..

güzelim stephanie`meyer`, kuzum sen evli misin barklı mısın bilmiyorum ama belli ki, romanı bella nın agzından anlattıgına göre, kendini onla özdeşleştirmişsin ve arzulanan kadın olma istegini onunla tatmin ediyorsun bence!

hem vampir hem kurtadam bellaya aşık yok ya.. var mı öyle bişey ya? benim sevgilim uyku tulumunun içinde elin izbandutuylan duvarla sıva gibi olucak ben de geçip karşılarına "koçum bak sana vur dedik öldürdün bari fantaaazi kurma" diye oturucam.
ben öyle vampirin ümügünü sıkar basımın ucuna çalar saat diye korum be..
edward adam mısın ulen diyesim geldi, sen taş gibi vampir karıları bırak sen ortalarda görünmeyince bir kurt adama pidirdeyen elin sakar şakiresine tutul. bir de tutulmakla kalma onun bütün mallıklarına ortak ol..

yok yani, ilk iki kitap gayet güzel okunabilir gitmişken üçüncü kitapta sıçmıştır bence bu seri. bir kadına hem vampir hem kurtadam aşık oluyor, ikisi de ölesiye anlayışlı, "hersey bella için". ben esme nin yerinde olsam bella'nın götüne dinamit doldurup patlatırdım dogrusu. benim taş gibi oglumu elin kurduyla köpegi ile aldatıcak yok ya.. bi de geçicek karşımıza onu da seviyorum bunu da diyecek! ulen millet bir tanesini bulamaz sen iki taneyi bulmuş ve de bunuyorsun demezler mi adama isabella swan?

bir de evlenmeden sevişmeme meselesinde edward a aferin koçum diyesim geldi, bella da cidden dangalak, sen 100 yıldır uyuyan kuşu uyandırmaya çalış sonra da "ay edvird niye çakmıyosun banağ?" diye ağla. ulan kuğu beyinli, herif hayatında halvet olmamış, ne tepki vereceginden kendini tutup tutamayacagından bile emin degil. ilk orgazmında seni bogazlayıp hepimizi mutlu etmekten korkuyor anlasana tavuk kılıklı! yok ama, illa vız vız..
hele jacop için onun kollarından ağlamadı mı, yok evlenmek istemiyorum da erkenmiş de bok püsür demedi mi, yazara sinir oldum.
stefanicigim, soruyorum sana bu kız degil mi insanlıgından vazgeçmek için biftek görmüş köpek yavrusu gibi pilipili titreyen?
bir insan sonsuzlugu idrak etmiş de vampir olmaya karar vermiş ama evlenmekten korkuyor? teey.. bana seriyi bir kaç kitap daha uzatmak için bir yöntem gibi geldi bu.

özetle alıcam kızkardesime bi tane bu edvird'dan, bulursam. (benim unum elendi, elegim asıldı, evde en hasosundan bir edward'ım var.ondan bari kardeşime alıyım didim. sorucam stephanie'ye, nerden bulabilirim bunlardan diye.)

You Might Also Like

6 yorum

  1. gülmektan altıma işicem ahahaha tüm seriyi okumuş biri olarak eclipse'i ben de pek sevmem,haklısın bu edwardın hele ki süper anlayışıyı bizim türk mantığına pek ters ama netsin işte karı orda donarken mecbur koyucak izbandutla tulumun içine başka yerlerde ağzına çakabilirdi ayrı konu,zaten herkeşler bu nedenle eleştirio kitabı sitelerde nie böle herşey bu kadar mükemmel adam anlayışlı ötesi yakışıklı kız da pek bi nane yok alt tarafı ciciriyo ortalarda die ama naparsın amaaan romantik olsun karı milleti die yazılmış işte sen aboow 4ü okuyunca kesin sayıp dökücen insanlar bu kadar tahmine dilebilir bu kadar klasik türk filmi kıvamında olmak zorundamıydı bee demişler hep ama gene de severim yaa okudum geçtim işte edward cullen gibi adam istiom ayrıca off aman ne konuştum haha

    YanıtlaSil
  2. babe cigim inan herkesin 1 edward ı oldu mu dünya daha güzel olurdu ama bellalar olmasın. yok yani.. olmasın!

    YanıtlaSil
  3. ikinci kitapta 100 sayfa ilerleyebilmis, her on sayfada bir sinir krizi geciren halime cok iyi geldi bu yazi valla eline saglik. verdigim paraya aciyorum ayol...

    YanıtlaSil
  4. evet canım, sadece sürükleyici diyicem ama seni sürüklememiş :)

    YanıtlaSil
  5. Eger sizden daha komik biri varsa, gulmekten dolayi yirtilmis agzim toparlanana ve yine gulmekten dolayi yasarmis gozlerim kuruyana kadar onunla tanismak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. jujube, koltuklarım kabardı dogrusu :DDD

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim