Cef- Epik bir final

  • Mayıs 23, 2019
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments



Hani bi Cef vardi bildiniz mi ? O bizim ocagimizi sondurdu ve sayesinde cocugumu bugun ise getirdim! Nereden baslasam anlatmaya?! gunlerdir irili ufakli inlemelerle mudurumeBU CEFIN AKLINA UYMAYALIM gozunun yagini yiyim yapma etme bu adamin yapacagi hicbir seyden hayir gelmez diyodum zaten. Ama dinlemedi. Yani kadinim diye mi sallamiyolar beni Allahim deliricem ama
Kimse cigliklarimi duymadi. Beni de yakti pezo kendini de.
Dun gece saat dokuzda mudur cef ve ben ofiste hobbitleri isengarda goturmeye calisiyorduk. Ama yanimizda uruk hai var :cef!!! Plana gore ilerledik ve bir sey yolunda gitmedi. Bu basladi server i databaseden disconnect edelim sonra rejoin oluruz bakalim o zaman calisacak mi demeye. Yap dedigi bu sey en olmayacak sey. Test etmemisiz planlamamisiz bu live farm bisey ters gitse ne bok yicez?? Cef 'calistir o komutu ben bu isi daha once defalarca yaptim bisey olmaaaz' diye bastirdikca ben donup yasli gozlerle mudurume baktim ve ben emin degilim ya sen, bas dersen basicam? Dedim. 
Dracarys dedi mudurum. 
Entera bastim. Sonrasinda asama asama Bildigin butun farm goctu. Neyse ben demistim bile diyemeyecek kadar baygin durumdaydim. Bu hezimet sonrasi.. Cef bildigin mal gibi bakiyordu. Lan sanki biz adamin musterisi degiliz kendisi musteri. Basladi huysuzlanmaya. Arkadaslar benim tepemin tasi atti. Ulan dedim buna bas diyen sensin hiyaragasi simdi ne mizildaniyosun. (Ingilizce ve kibar sozlerle bu etkide soyledigimi hayal edin) Bi de surekli basina gelen dertler ve cektigi cileleri anlatiyor. Azicik sert cektin mi yasli ve cilekes adam moduna bagliyo pezevenk. Hayatimda boyle bi tip gormedim. Benim mudur de gormemis olacak ki afalladi o da yazik. Cok gec uyandi cefin tabiatina- adam her seye yuzde yuz garanti veriyo ya dolandiricinin onde gideni yani. Dusunun her geldiginde bize you just sit back and relax diyip sonunda butun isi bize yaptiriyor ya!!! Hayatimda yasamadim boyle bi manyak ben. 
Sonra SharePoint SAKA DEGIL app serverlara ARABIC language pack in update ini yuklememissiniz diye rejoin olurken bizi yaklasik 2-3 saat kanirtti. Inanin ofiste kimse de yok, limbodayiz. NE ARABI NEEE diye masaya cikip deliricem yani. Benim yakin arkadaslarim bilir stresle basa cikma yolum mezdeke falan oynamak. Gercekten o an mezdekeyi acip al sana arabic diye dans ederek cefi tekme tokat dovme hayalleri falan kurmaya basladim. Bi de bana surekli soru soruyor mufettis gibi tepemde- lan biz bu isi yap diye sana kac bin pound oduyoruz. Benim peygamber sabirli, mumin yuzlu mudurumun bile yanagi segirmeye basladi. Gitti o da sarumani aradi(cio) saruman dedi ki gidin yatin sabah ola hayrola. (Disaster recovery read only olarak aktif bu arada, servis partly available)
Cef giderken de tam bir bas belasi gibi nereden gidiyodum diye bizi yedi (elindeki cep telefonu ne ise yariyorsa?) gecenin korunde bi de ona yol tarifi. Dedim ki mudurume BAK BU ADAMI BI DAHA GORMEK ISTEMIYORUM. Ya o ya ben!!! O da hazin hazin kafa salladi. Sabahtan beri duse kalka oldure dirilte Cefsiz durumu toparladik. Gittim cocugu okuldan aldim ise getirdim dusunun yani. Pezevenk yapmasi gereken her seyi yanlis yapmis ya! Gitmis a noktasindan b noktasina gitmek yerine alfabeyi dolasmis. Onun yedigi tum boklari duzeltirken biz bu adama para vericekmiyiz dedim. Iki eliyle yuzunu yogura yogura bi gunluk oderiz dedi mudur bey. Dedim ki bogazina dizine dursjn! Bu ne lan??? Adam Akpden beter sitmadan beter. Neyse su an farmi ayaga kaldirdik. Isten yeni ciktim. Cef bugun uc dort mail yazdi- yarin gelicem uc saatte bo script yazip her seyi duzeltebilirim diyo hala. al sen o scripti en uygun gordugun yere sok diye yanit vermemek icin kendimi zor tuttum!!!! Kamikaze adam ya. Kariyeri baska insanlari destroy etmeye adanmis!!!Stevein gozlerinin icine derin derin baktim. Dedim ki artik cef konusuna sonsuz bir muhur vurma isini sana birakiyorum dedim. Yep leave it with me dedi. Cocugumu da aldim ciktim. Kus kadar hafifim. Bi daha cefle karsilasmayayim allahim. Pliusss!
Bu arada alti kisilik conference callda screenshare ederek isi tamamlarken kulagima soylemek icin mikrofona egilip i need a poo diye fisildayan kaplan da gozumden yas getirdi... sanirim is arkadaslarim arasinda bi efsane olucak oglum 😱code brown hic bu kadar tense olmamisti!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim