Cisis! Bu ne biçim kitap ya hü? (spoiler)

  • Nisan 14, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

cennetteki yüce babamız, bu stephenie meyer ın yazdıgı kitap serisi nasıl boktan bir finalle bitmiştir öyle?


renesme nedir ya?
nerde kaldı bella edward aşkı, sıçık jacop niye bunların yanında sürekli fino köpeği gibi, bella neden böylesine immune? herşey nasıl böylesine kolayca çözülüyor, ne biçim bir dandiklik böyle?

neden lily potter dan bu derece arak bir "shield" muhabbeti yaptın be ablacım.. iyiydi vejeteryan vampirler, tek zihinli sürü kurtadamlar..

rosalie ile bella nın arası da iyi olmayıvereydi, o çocuk da ölü doğaydı, bok vardı sanki görülmemiş mahluk haline getirmek.

bokum gibi bir kitaptı kısaca. nasıl bestseller olmuş anlamak mümkün değil ki. tamam ilk iki kitap çok sürükleyiciydi, güzeldi ama üç ve dördün boktanlıgı insanı vaşak kıvamına getiriyor seriye karşı.

tabi sırf robert pattinson un genç kızlarımızın zihnine bulaşıcı hastalık gibi yayılan gül yüzü hatrına daha da popüler olacaktır bu kitaplar.

oh robby, oh jesus, oh bella, oh my god. stephenie götürdün paraları allahsız.

You Might Also Like

1 yorum

  1. minik kuşum bebüküm ilk iki kitabın çok çok daha ii olduu görüşüne katılıorum son kitap evet klişe belşki hani çoluk çocuk pempe panjurlu ev falan..ben o ilizyonla okuyunca ay canım fln oldum ama sonra sanki bana da batmaya başladı ama sonra zaten bloğa da yazdım bizim yaşlar neim daha büyük biz az daha yaratıcılık vs beklioruz ama bu adı üstünde young adult fiction daha çok 16 20 yaş arası okuyo bunu yani dedim ki çok fazla edebi kriter yaratmaya gerek yok bunun için sonuçta bedtime story gibi okuyup geçicen dedim çok saldırmışlar edebiyat sitelerinde de o baapta mutlu bitmiş aşk hikayesi işte oku geç eğlen mutlu ol didim yanlış mı düşündüm bilemiorum

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim