the tales of beedle the bard ve beni sürüklediği hüzünler

  • Nisan 16, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Ben the tales of beedle the bard ı yky den alalı 2 ay oldu. yazmak için bunca geç kalmış olman neden diyeceksiniz, ama cidden benim için çok zor oldu harry potter defterinin bittigini kapandıgını kabullenmek.
ben ona çocuklugum gibi tutunmuştum ya. bitişi 27 yaşıma denk geldigi için mi böyle oldu acaba? hani iddia ettikleri gibi bir 27 yaş bunalımı var da, ben de onu mu yaşadım ki?
bilmiyorum..
tek bildiğim, the tales of beedle the bard 'ı elime aldıgımda, yky de, ağldıgımdır.
Eve getirdim, kitap durdu öyle masanın üzerinde, sonra aldım çantama koydum ve o çantayı kullanmadım günlerce.
okumak istiyordum..
bi yandan da okumak istemiyordum..
ve nihayetinde okudum, ağladım da, harry potter bitmesin istedigim için kendi salaklıgıma mı agladım, yoksa cidden artık 28 yasında koskoca insan olduguma mı, büyüdügüme mi, cocuk olmamak gerekmesine mi... allah bilmek..
ama sevgili okuyucu, ben kendimi hiç özgür hissetmiyorum artık, bunlardan - harry potter mesela- zevk aldıgını yüksek sesle söylemenin garipsendigini farkettigimden beri, özgür hissedemiyorum.


You Might Also Like

2 yorum

  1. o kitap neymiş ben duymadım hiç

    YanıtlaSil
  2. beybi, hani deathly hollows da geçen kitap var ya o. hani dumbledore un hermione ye bıraktıgı, onun da okuyup okuyup ne boka yarayacagnı anlamadıgı, mürver asanın ne oldugunu çakmalarına yardımcı olan olay.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim