Hıyarım ben hıyar

  • Nisan 01, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

Bugun gene takdire şayan bir hıyarlık yaptım. Adamın biri geldi, toplantı öncesi kartvizit verdi yavrucak. Ben de aldım önüme koydum, ama tabi zaman geçtikçe ve sıkıldıkça, farkında olmadan alıp k.viziti katlamaya ve yolmaya başladım..bunu yaparken de adamın gözününiçine bakıyorum tabi ama kafa başka yerde ..




Bazen düşünüyorum da, turşu yapsalar benden, daha faydalı olurdum vatana millete.Adamcagız da gücenik biçimde baktı paramparça ettiğim kartvizite. bi bana baktı bi elimdeki pinçikledigim kartına.. tey dedim kendime, şimdi kartvizit adamın kimlik kartı gibi bişey ya, acaba ben adama "zikerim ulan senin business ini de analystligini de, yıkıl git karsımdan" mı demiş oldum?

amerikan sapıgındaki o meshur kartvizit sidik yarışı geldi de aklıma şimdi, uu beybi, benimki seninkini döver mesajı da almış olabilir.

You Might Also Like

5 yorum

  1. alıp kıç cebine koymandan daha iyi hiç değilse ,ben alen öle yapmıştım,adamın hali gözümün önünden gitmiyor.

    YanıtlaSil
  2. ben kartvizitin kibarlık icabı önünde tutulduğunu daha 1-2 sene önce öğrendim.
    yırtmaya henüz başlamadım ama :)))

    YanıtlaSil
  3. off fena olmuş,dalgınlık başabela...unut gitsin,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. olur böyle şeyler :)
    bende cafe de falan otururken adisyonları çok parçalamışımdır öyle...hatta elime ne geçerse yırtmak gibi bi hastalığım var off ki ne off :)

    YanıtlaSil
  5. Dalgınlığına sahip çık, o senin insani yanın. Çok iyi etmişsin.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim