Piccadilly e kusan türk

  • Nisan 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

benim o..akşam uykudan uyanıp heathrow a gitmek için önce piccadilly den geçtik. elimde onca çanta, bir de yeni regl olmuş olmanın iğrenc hissi ile tam piccadilly nin göbeginde midemde ne varsa örrgh diye çıkarttım. içkiyi fazla kaçıran ayyaşlar gibi hem de, böyle ayaktan aşağıya foş diye kustum resmen.
mehmet alay ediyor sabahtan beri, temmuzda gittiginde oxford circus a da sıçarsın tam olur diye..
millet yurt dışına gider gezer tozar eğlenir ben meydanlara kusarım..
işte böyle rezil bi insanım..

You Might Also Like

7 yorum

  1. anam sen ingiltereye mi gittin ne ara yaw :)

    YanıtlaSil
  2. hani bi orjinallik bekliyordum ama bu kadarı :)) şimdi iyi misin bari?

    YanıtlaSil
  3. evet beybi,oturma vizesini aldık işallah taşınıcaz britanyaya da ne zaman belli degil,

    y. valla orjinalliik mii mallık mı bilmiyorum ama cidden şu an iyiyim aşırı yorgunluk artı kan kaybı ve biraz da hint yemeklerinin midemi alt üst edişi diyebiliriz :)

    gene de en çok hoşuma giden şey ben caddenin ortasında patır patır kusarken klimsenin dönüp bi bakmayışı, bi ööörgh demeyişi oldu. yiivivi.

    YanıtlaSil
  4. aslında en iyisini yapmışsın :)) bu arada hayırlı olsun oturma izni de ;)

    YanıtlaSil
  5. sagol cidoş
    dogrusu 6 ay oldu alalı, ama daha gidemedik, bakalım krizde işi bırakmak gitmek mantıklı gelmiyor..işler açılsın bakıcaz bakalım

    YanıtlaSil
  6. oxfordun bahcesine kızının gobek kordonunu gomen birni taniyorum ben :P
    ingiliş milletinin hayatina heyecan gelmiştir ne güzel işte :D
    gecmis olsun bu arada:)

    YanıtlaSil
  7. canım cok gecmis olsun ya =DD iste benim merope'um =DDD
    bende emetofobi var, piccadilly'nin ortasında kussam intihar ederdim herhalde :S

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim