Janghwa, Hongryeon

  • Nisan 21, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments



Ta ögrenciyken korsan bir film tezgahından, "A tale of two sisters" ismiyle almıştım bu filmi,
beni o kadar etkiledi ki, öyle derinden.
Kız kardeşimle, ki hiç bir şeye ağlamaz kendisi, bu filmi izledigimizde gözlerimiz pinpon topu gibi şişmişti.

Çok acıklı...Uzak doğulular korku filmlerinin içine acılı hikayeler gömmüyorlar mı, izlerken hem nefret ediyorum hem de bayılıyorum.

Bu filmden daha güzel bir de Dark Water vardır bak.. o da inanılmaz vurucudur.

Onun amerikano versiyonunu çektilerdi...Şimdi de bunu "Uninvited" adı ile çekmişler. Yok izlemedim, ama bence olmamıştır, çekik gözlü kardeşlerimizin vucut dilleri ve her birini birbirine çok benzettigimiz ugursuz anlamları çok iyi taşıyan yüzleri ile yarışamaz hollywood...

You Might Also Like

5 yorum

  1. bu bahçede bir ağacın olduğu film değil mi? bence de çok acıklıydı.

    YanıtlaSil
  2. hayır, o acacia

    ay o ayrı bir dehset :(((

    o da çok hüzünlüydü..

    YanıtlaSil
  3. yahu ben de bu filmi üç yıl önce, aynen senin gibi korsan tezgahından almıştım, uzakdoğu filmidir sağlamdır diye. bu kadar yoğun psikoloji beklemiyordum, sonlara doğru sıkılmıştım. geçen memlekete gittiğimde buldum o korsan cd yi eskiden satın aldığım bir çok cd ile beraber. yeniden izliyim bakim.

    YanıtlaSil
  4. seni bekleyemedim ,aranıp taranıp filmi buldum,taş oldum!

    YanıtlaSil
  5. @y, izledin mi? acacia dan daha güzel dimi?
    teletabi, biraz ağır ilerleyen bir film evet . biraz kadın filmi oldugundandır belki sıkılman...düşününce şimdi öyle gibi geldi :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim