Neden böylesin?

  • Nisan 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Mutlu değilsin işte böyle, mutlu musun?
Sürekli kendini saklayarak, olmadığın gibi davranarak, hep mutluluk sinyalleri yayarak nereye kadar yaşayacaksın bu hayatı?
Kendini rahatlatmak için kazanmadıgın, sadece sana verilmiş şansları donanıp insanları küçümsemek seni nereye kadar doyuracak?
Ben bunları yapıyorum diyerek starbucks a gidersin bakkala gider gibi, corcuk(george hogg) giyersin, ortalıga para saçarsın ama gidip bir allahın kuluna yardım etmezsin, çok kaliteli öyle mi olunuyor be kadın...
sana bakıyorum,senin gibi diğerlerine, neden yaşadığınızı bile bilmiyor gibisiniz, yaşamınız bu akşam kime ne hava atacagından ibaret! tabi sana hava atılmasının altında kalmanın verdigi huzursuzluk da haftasonuna hediye..
güzelsin, şanslısın, iyisin, ama neden böylesin? körlügüne çare var, aç artık gözünü be kadın.

You Might Also Like

2 yorum

  1. onlar bence böyle mutlular...kime ne olmuş,yanında biri ölmüş kimsenin umrunda değil.

    YanıtlaSil
  2. Farkındalık bu sanki. Uygulayabilir misiniz peki? Sanmıyorum. Lokomotifin istim salması gibi. Kazan patlamamış oluyor.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim