Dua etmeyi bile becerememek!

  • Nisan 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

hani fırat "allahım nolur bıdbıdı dinimiz amin" diye dua ediyor ya; ben onun kadarını bile yapamıyorum.
Sabah serviste dua ediyorum kafamdan fatihayı okuyorum zaten bildigim 2-3 duadan biri, onun da sonunda sonunda leddalin diyor ya o dalini beynimin içinde ibrahim tatlıses daaaaaaliiinnn diye böyle nameli nameli okuyor, manyak mıyım neyim bilmiyorum.

bir hafta kadar ortalıklarda olmayabilirim, yarın londraya gidiyoruz otelde internet var ama blog yazabilir miyim bilmiyorum, mehmet yanımdayken oturup blog yazmak çok anlamsız gelir çünkü muhtemelen :)

si yu!!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Kokla sen Londrayı ,gelince anlatmayı ihmal etme ama,daısı başıma mı desem,gelip gidip bloğa mı sürünsem :)

    YanıtlaSil
  2. hehehe, gezelim, görelim anlatalim lütfen :)
    evet biri bakınca ben de yazamıyorum, sanki duş yaparken gözetleniyormuşum huzursuzuluğu gibi bişi kapliyor icimi. ne alaka di mi?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim