• Kasım 04, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

uzun zamandan beri ilk kez bu sabah kendimi panik atağa çok yakın hissettim. kalbimin atışını durduramıyorum. şu an sebepsiz yere gümgüm atıyor kalbim. En son fi tarihinde bi gece uçakta çok kötü olmuştum. tabi haklı aslında zihnim. zorla zorla nereye kadar. şimdi biri gelmesin diye odamın kapısını kapatmak istiyorum ama yapamıyorum. keşke yanımda passiflora gibi bişey olsaydı.


Sonradan düşülen acıklı minik not:
İyiyim şimdi ..

You Might Also Like

2 yorum

  1. sakinleşmeye düşünmemeye çalış cicim. derin nefes alsan filan?

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam :(
    Böyle kafandan abuk subuk bir kelime tutup delicesine ona odaklandığın vakit atak gecikebiliyomus bu arada, götten bi öneri ama ne dicem bilemedim :(

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim