Bigun de rezalet yaşanmasın şu memlekette be kardeşim

  • Kasım 14, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 14 Comments


Ahlaki çöküntüleri görmekten ahlak kanseri olacagım sayın okuyucularım. Daralıyorum! Yavrularımızı emanet ettigimiz ekran başına konuk olan Teletubby -teletabi- denilen bu ucubemsi sapık yaratıkların gerçek yüzü ile karşılaştıgım an, ahlaki develuasyonumuzun soguk nefesini popomda hissettim.

Bu çirkin, garubet ve ne idügü belirsiz hayvan mıdır insan mıdır, kategorize edemeyecegimiz mahluklar aslında gündelik yaşamlarında birer sapık!

Biz sanıyoruz ki dagda bayırda gezip lay lay löy yapıyor çolugumuza çocugumuza gelişmeleri için yardımcı oluyorlar. Hayır efendiler hayır! ne gezer soruyorum size.

Bu iğrenç mahlukatların boş zamanlarını yiyişerek ve onunla bununla düdüşerek geçirdiklerini yine muhteşem bir habercilik başarısı göstererek biz kanıtlıyoruz.

İşte esas teletabi zamanı!!!


İşte gördügünüz gibi edep, haya, ar ve namus poşete girmiş efendiler! Tinki winki, dipsi, lala ve po, bugune dek yavrularımıza izlettigimiz güvendigimiz birer hayvanattı oysa. Gülen bir güneşin altında kırlarda koşan bu yaratıklar işte kırda koşmadıkları zaman bunu yapıyolarmış.

Avrupa kovmuş bunları!

Ayrıca gece hayatına ve uyuşturucuya da düşkünlükleri ile tanınıyormuş bu mahlukatlar zaten Avrupa'da. Avrupa bunları kovmuş, oralarda yasakmış bunlar!!! Bize getiriyorlar tabi, kaktırıyorlar bize..


Bakın bu yandaki resimde Po nun amsterdamın çılgın gecelerinde dagıtırken çektirdigi bir resim. İnanın elimizde daha ne resimler var, ama Hakimler savcılar gelip blogumuzu kapatmasınlar diye basamıyoruz, içimiz dışımız kan ağlıyor.

Bu şerefsizler geceleri kokaini çekip karı kız dolu ortamlarda uygunsuz hareketleri ile illlallah dedirtirken, gündüz vakti ise çoculugumuzun çocugumuzun ahlakini dejenere etmek ve ahlakımızı çökerterek yok etmek için sessiz ve derinden çabalar içine giriyorlar.

duydugumuza göre bu teletabilerin anteninden yayılan dalgalar çocuklarımızın beyninin ahlak ve namus kısmındaki sinir hücrelerini eritiyormuş! Böylece, ahlaksız namussuz ve salak bir nesil yetiştirip bizi bu şekilde yeneceklermiş sayın okuyucularım.

Gördügünüz gibi bizi kalemle kılıçla yenemeyen bu rezil yaratıklar içimizden en kıymetli yerimizden çökertecekler bizi. uyanın lütfen. çocuguna teletabili bir oyuncak alan anneyi görünce yüregim paramparça oluyor.. yapmayın etmeyin bu gerçekleri göz ardı etmeyin. bu teletabilerin başına ödül konmalı. kellesini getirene 500 altın verilmeli!

namus diyorum!

You Might Also Like

14 yorum

  1. :) Polonyadaydı galiba bir Avrupa ülkesinde yasaklanmıştı bu çizgi film :)Ben mor olanın çantasına bayılıyordum,koluna takıp gezerdi,ardından sarılalım sıkı sıkı derlerdi :D

    YanıtlaSil
  2. zaten o dipsy varya yeşil olan mı hem erkek hem böle çanta taşıo kırıtıyo felan ya,dop imajında yaratılmış bu sebisübyanın aklını bulandırıyo bu mahlukatlar diye yasaklandıydı öle hatırlıyom ben

    YanıtlaSil
  3. şirinler'in gerçek yüzünü öğrendiğim günden beri artık hiç bir şey beni şaşırtamaz sanıyordum ama yanılmışım...teletabilerin gerçek yüzü de çok sarstı beni.
    iyi ki varsın merope..üstün habercilik başarılarının devamını , böyle ahlaksız karakterlerle gözleri boyanan tüm sabi sübyanlar adına temenni ediyorum..

    YanıtlaSil
  4. ahahha :) Şirinler evet :P

    Uykucu,gözlüklü,güçlü,bilgin şirin :D En güzeli de Süslü Şirin'di :P

    YanıtlaSil
  5. bastan beri süphelerim vardi bu yaratiklardan...


    sapik varliklar... :Z

    :)))

    YanıtlaSil
  6. :D:D:D:D.....:D:D:D

    Özellikle şu ilk resimde lala ile po'Ya çok güldüm..Sanırım sizin elinizden çıkma:D

    YanıtlaSil
  7. nes, malesef reim benim degil. flickr dan buldum! tembellikten credits gecmeyi unutmusum, af diliyorum.
    zynp ve marti, şirinler de en az bunlar kadar ahlaksız!
    adaşım babe, aynen katılıyorum sebisubyan konusunda. çok güzel bi kelime bu bi sonraki yazımda kullanmalıyım.

    YanıtlaSil
  8. ayyyy midem bulandı, yıllar önce türkiyede çok popüler olduğu zamanlarda duymuştum bunların homoseksüel karakter olduklarını. şu anda yayınlanan, gece bahçesi programı var, trt çocukta, onun hakkında bir şey duymadım ama, gece bahçesindeki karakterlerde insan ya da hayvan olmayan aciyip yaratıklar olduğu için, onlarda mı bunun gibi bir şey acaba diye şüphelerim var aslında. teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  9. vay yere bakan yürek yakan teletabiler siz neymişsiniz de haberimiz yokmuş:)
    sarılalım sıkı sıkı diyip duruolardı tevekkeli:)

    YanıtlaSil
  10. ya ben bu ''şey''leri bilmiyordum, ta ki bir gün kanal kanal gezerken çıkardıkları seslere bakıp aaa bunlar ne deyip 10 dk kadar ekrana yapışarak anlamaya çalışana değin. anlamadım tabii, koşuyorlar oynuyorlar sesler çıkarıyorlar ama ne ben bilmiyorum -evimizde ve yakınımızda çocuk yok- sonra iş arkadaşıma sordum böyle böyle bir şeyler var diyerek, bunlarmış te allaam, naısl şey bunlar böyle yaaaa ne öğreniyor çocuklar bundan kafam basmıyor benim:)

    YanıtlaSil
  11. gercekten de "şey" bunlar handan. hayvan desen degil, insan desen hiç degil. mahluk :)
    ki düşünüp yarattıysa artık şunları..sevimsiz seyler!

    YanıtlaSil
  12. ben onaylıyorum tabileri bence komünal seks serbest bırakılmalı tabilerin arkasındayım... yani o manada değil tabii... onları destekliyorum demek istedim

    YanıtlaSil
  13. rukneddin bey yasını basını almıs adamsınız tabi ki yanlıs anlamayız. hem zaten bu yaratıklar da sadece kendi türleri ile hoşbeş etmeyi severler tahminim

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ediyorum sayın merope gaunt duygularıma tecümân oldunuz

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim