İmam Nikahına tazminat verecekler, kimseden gık çıkmıyor

  • Kasım 18, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments


Eee, ateşli Kemalistler, nerdesiniz? İmam nikahı yasal olacakmış, sesiniz çıkmıyor. bakıyorum sizi artık törenler/mitingler dışında bir yerde görmek mümkün degil.

Dün akşam eve de geç gelmişiz, yemek yok, tost yaptık yiyoruz çayla. keyifler de gayet tıkırında. haber izleyelim dedik açtık haberleri. açmaz olaydım.İmam nikahlı eşe tazminat verilmesini sağlayacak yasa tasarısı , meclisimize girecekmiş. Allahım bir tek ben miyim çıldıran yahu; ucuz cumhuriyet ve şehit edebiyatına başlamayacağım şimdi, ama bizim meclisimize, nasıl girebilir böyle bir tasarının adı bile??Yıllar önce bu saçma ve gerici adetlerin hepsi bu ülkeden tek tek silinmedi mi? bunları hortlatmanın kime ne faydası var. Devlet büyükbaşlarımız diyolarmış ki " imam nikahı ülkemizin bir gerçeği, kadınları korumak lazım bu yasa ondan lazım". Zihniyete bak... "imam nikahı bu ülkede varsa ben de bunu kaldırmalıyım, yok etmeliyim" demek yerine ooo karıları üçer beşer götürelim kimse ses çıkarmasıncılık oynanıyor sanki?? öyle mi yoksa?

El insaf. İmam nikahı yasaktır koçolar. İllegaldir. Erkeklerin biraz parayı buldu mu karıdan karıya atladıgı güzel memleketimizde insanlara bahane hazırlamayın. İmam nikahına tazminat demek "nasıl olsa legal oldu" diye yüzlerce kadının evli erkeklerin koynuna girmesi ile sonuçlanacak. Erkek dedigin Bir kadının çocuguna zor babalık ediyor. Ortalık babasız çocuk kaynayacak. HAhahahaha devletimiz tazminatla koruyacak ya imam nikahlı aileleri, unutmuşum. Çok pardon.

Ortalık sütliman, kimseden ses çıkmıyor anasını satıyım. İmam nikahı legal oluyor lan! bir tepki verin be, sesimi duyan yok mu?

Evet dimi, çok yanlış bişey cık cık cık.

Kaçıcam bu memleketten.

You Might Also Like

7 yorum

  1. işte böyle uyuturlar milleti ''kadını koruyoruz'' kisvesi altında.
    madem o kadar koruyorlar,beraber yaşayan çiftleri de kapsama alsınlar.
    bugüne kadar bu erkek egemen meclisten çok kadıncıl(!) yasalar çıktı ya bi biziz öküz altında buzağı arayan.

    YanıtlaSil
  2. İmam Nikahının Türkiyede yanlış anlaşıldığını ve bir erkeğin birden çok kadın alma yöntemi olarak görüldüğünü düşünüyorum.Bu başka bir konu aslında,konuya dönersek günümüz şartlarında bu tür bir evlilik yasal değil.Bu nedenle bu isim ile bir yardım yapılması çok saçma. Bahanelerinin kadını korumak olması ise işi daha da çıkmaza sokuyor.

    Evli olmayıp birlikte yaşayan insanlar da ayrıldığında tazminat alabilsinler o zaman.Nasıl olsa aynı şey.

    YanıtlaSil
  3. evet gercekten sadece imam nikahı ile evlilik gerçekleştirmiş ve mağdur durumda kalan kadınlar var ama bu kendi ya da çevrelerinin isteği ile yasalara uymamış olmanın bir sonucu.tamam inançlarının gereğini yerine getirmek isteyebilirler,imam nikahı yapsınlar ama resmi nikah neden yapmazlar?
    imam nikahına tazminat belki bir nebze bu mağduriyeti azaltabilir ama bunu yasanın içine alarak yenilerini teşvik edeceğini biz düşünmüşken koca koca adamlar nasıl düşünmezler!Eğitim kampanyaları düzenlense olmaz mıydı?
    Bu olayın olumlu gördüğüm tek yönü bir sorun olduğunu düşünüp,farkedip çözüm üretiyor olmaları,doğru ya da yanlış bir adım o başka...

    YanıtlaSil
  4. Parayı alan imam nikahlı kadınların çoğu o parayı eşine vermeyecek mi zaten?

    Tabana para sızdırmanın başka bir yolu.

    evlenme yaşını 14'e indirmedeki amaç da bu. 14 yaşında insanların evlendirilmesini engelleyeceklerine yasal hale getiriyorlar.

    YanıtlaSil
  5. hala kimse tepki göstermiyor, resmen imam nikahı geçer olacak yavaş yavaş

    YanıtlaSil
  6. valla ben de kaçacağım için pek umrumda değil :D destination: norway siz başka ülkelere gidin norveçi ben kaptım! her tarafı sapır sapır dökülüyor ülkenin ya bazen bi tarafa yazmaya niyetleniyorum ama o kadar çok ve zincirleme ki mümkün değil yazmak falan... o yüzden bırakıyorum türkiye türklerin kalsın ben farklı kulvardayım :D

    YanıtlaSil
  7. tepki gösteren yok! evet! inanamıyorum bu kadar sessiz kalındığına!
    ülkenin toprakları paylaşıldı=yetmedi, laikliğe laf attılar=yetmedi, sıra bundaydı di mi?
    hala gidip versinler oylarını, aferim onlara, gören körler.

    çok sevindim bu konu hakkında bi yazı okuduğuma. haklısın her kelimesinde.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim