Simdengelim

  • Kasım 08, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments

Sims 1 i de oynardım, ikiyi de deli gibi oynuyorum. en son apartment life ı aldım.
Aslında bu post un amacı simlerimi göstermek.

ben sims 2 oynarken iki şeyden zevk alırım ve şaşmam
1- simlerime aptalca isimler vermek
2- simlerin hepsini akraba yapmak

işteee şimdi karşınızda riverblossom ve bella dova cove un en ateşli bebekleri:


İşte bu kızılın adı Sayko. (Soyadı da nomik. Yani tam adı "sayko nomik")



Bu esmer güzeli ise, -böyle seksi göründügüne bakmayın helikopterle işe gidiyor kendisi- Şıllık Bıgıdı.


bu allahın cezası huysuz maymun un adı da Masumcuk Nomik. Kendisi işten atılma konusunda tam bir uzmandır...


Bu şeker şey de Çömlek Topitoş.


Veee son olarak da, benim en sevdiklerimden biri olan Motor Kalaba yı görüyoruz efenim.

simlerime custom content lerini peggy sims, mod the sims 2 , xm sims, holy simoly gibi sitelerden alıyorum.

Bebeklerimi social worker lar kapıp götürüyor. ama götürsünler çok çirkin oluyo piç kuruları.

haaa bir de eşşek gibi aglayan erkek simlere bayılıyorum. GiiGGuuurahahahahah diye gülerek ağlatıyorum onları...

iyi simlemeler!
bye bye!

You Might Also Like

10 yorum

  1. Tek benim sanıyordum şu yaşımda dünyamı şşıyorum valla. Verdiğin siteyi sömürdüm artık daha mutluyum =)

    YanıtlaSil
  2. Sims,hayallerimin oyunu :)

    Şu dönemlerde oynayamıyorum maalesef,boş zamanımız olsa da oynasak :P

    Bu arada Sims 3 2009;'un ilk aylarında çıkacakmış .. Çıldırabilirzzzzzzz :P

    YanıtlaSil
  3. evettt sims 3 çıktıgında herhalde yaşamdan koparım bi süre :)

    YanıtlaSil
  4. ben simlerime normal isimler veriyorum, ancelina mancelina =D

    YanıtlaSil
  5. evet canım hatırlıyorum çok şaşırmıştın benim manyak isimlerimi duydugunda :))

    YanıtlaSil
  6. bi dönem deli gibi sarmıştık biz bunlara yaa, gerçi bu versiyonunu hiç bilmiyorum ama deli gibi eğlenioduk. segili yap evlendir çocuklandır.
    deli kardeşim ise sıkılıp öldürürdü simleri. mezarlık yapar yaşayanları oraya kapatıp ağlatırdı süreklii. ah be ne eğlenceli günlerdi:))) gene olsa da oynasak:)
    ya bu arada bunların çocuklar nie bu kadar çirkin oluolar hakkaten:D:D

    YanıtlaSil
  7. ahahaha o psikopatlıkları ben de çok yapardım
    ya yeni exp. pack çıktıkça gene sarıyorum ben bıkmadım hiç :)

    YanıtlaSil
  8. müjdee!! sims 3 ilk etapta sadece ps3 için çıkacak ben oynar fikirlerimi aktarırım artık :D

    YanıtlaSil
  9. neaaaaaaaaaaağğğğ
    bütün dünyam yıkıldı bende wii ve pc var :(((((((

    YanıtlaSil
  10. NUHAHAHAHAHA!!! hem de karakterlerimizin boyunu bile değiştirebilecekmişiz!! :O ben master yapmayı düşünüyodum oyun çıksın hevesimi alayım sonra yaparım diye bu sene erteledim mesela

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim