Battari battari battari

  • Kasım 03, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Evin içinde canım sıkıldıgında sözleri "battari battari battariiiii battari wattari wattariiii" den oluşan battari isimli eserimi bagıra bagıra anonim ve spontane söyledigimi biliyor muydunuz?Anlam veremiyorum. Tek korkum bir gün iş yerinde dalarak battari battari diye kendimi rezil etmek.

Turkcellin şu salak selocanları fabrikada mı üretiliyor yoksa bunların anne babaları var mı? Nedir yani cesur yeni dünyada ki kavanozlarda mı üretiliyor bu bebeler, tek amacı biz konuşalım ve turkcell para kazansın olan çocuktan korkuyorum ben aney. ayrıca Turkcell seni kınıyorum, bi selocandır tutturdun gidiyorsun yeter artık yahu. Değiştir şu temayı. çocuk üzerinden duygu sömürüsü out artık.

Facebook çok acayip bi şekilde insanlara olan saygımı yitirmeme sebep oluyor. yok yani en saygı duydugum insan bile (kendim dahil) bi cıvık, bi salakça. Ulen listede iş yerinden arkadaşlar da var ama itina ile özel hayatımızı ifşa ediyoruz. Ben sildim Allah tan bütün application ları. Sadece kim ne resim yüklemiş ona bakmak için giriyorum heheh. Çünküü herkes en önemli olayları yüklüyor, böylece "stay connected" olmuş oluyoruz, omigod ne kadar da mesuduz ve içli dışlıyız.

Heroes dizisini lost gelene dek evime konuk ettim ama, halıya sıçtı desem? Yani zaman yolculuğu, ölümsüzlük, regeneration (bunu tam çeviremedim), zihin okuma gibi pek çok konseptin mokunu sonuna kadar çıkardı heroes. kredisini tüketiyor. 2. sezonki zenci kız nerde, uçan çocuk nerde ağalar? manyak mısınız madem onların bi önemi yoktu neden izlettiniz koca sezon bize kardeşim?

Reklamlarda keklere çikolatalara saldıran bu kadınlar neden hep incecik? Misal eti browni reklamında keke dalan kız. Oy anam ya. Bacım kapitalist düzen ve reklamcılar bize ediyo bari sen etme. o kekleri yutarak öyle ince kalınmaz, bunu en iyi şu an üzerinde oturdugum paket (popom) ve ben biliriz.


Suculardan nefret ediyorum. Orhan Veli, hani sucuların dinmeyen çıngırakları yahu. Telefon ediyosun damacana getiriyolar şimdi. Keşke evimde kendi tulumbam olsaydı. Tulumba benim için çok özeldir. Çok sevdigim, su kusan canavar. Saygı duyarım kendisine, bigün umarım tulumbam olur.

You Might Also Like

7 yorum

  1. battari şarkısının melodisini çoookk merak ettimmm:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Bi' Yer Var mı bildiğin ile Selocanların kıyaslanmasından nefret ediyorum ben de :) Varmı selocanlardan tatlısı ? :d

    YanıtlaSil
  3. şöyle yapalım ben onu sesimi kaydedip youtube a falan yükliyim... veya bi yerlere yükliyim koyayım bloga. ama ondan sonra beni terketmek yok..ona göre!

    YanıtlaSil
  4. benim rahmetli dedem eski cingirakli suculardandi =)
    simdi erikli olarak siselenen suyu satiyodu mudanyaya...
    battari battari wattari yi ben de cok merak ediyorum, mika grup diil tek kisi bu arada!

    YanıtlaSil
  5. ilk okuduğumda 1-2 gün durduk yere battari battari battariii demeye başladım,unutmuştum,şimdi yeni yazılarına göz gezdirirken gördüm başlığını....aynı melodi ile yine başladım :)
    hmm şöyle blues-jazz arası bişey olmalı dimi :D

    YanıtlaSil
  6. suddenly, jazz blues degil tamamen aptalca bi melodi. :) işallah sesmi yüklersem internete duyucaksınız hehehe

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim