Çıkmaz sokak

  • Kasım 13, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

* 13 kasımmış. ne boktan bir tarih yahu.
* sıkıldım blogun derisinden. değiştirebilsem keşke , vakit olsa da.
* tezime başladım. konusunu da traş bi konu seçtim çok şükür. 3-4 ayda bitirip başımdan atsam muhteşem bir iş yapmış olacağım.
* çok sıkılıyorum. bildiğiniz gibi değil.
* insanları sevmiyorum galiba ben bunu her insan içine karıştığımda anlıyorum. bir anormallik var da. normalim dedikçe daha da anormalleşiyorum sanki.
* içimdeki panik duygusu cisimlenecek yakında. böyle bilye falan kusmaya başlayacağım sanırım.
* kimin şiiri idi? "içimde bir yalnızlık duygusu..ölüm kadar uzun yaz uykusu..." gibi bir şiir vardı. sanırım ben de upuzun bir yaz uykusundayım. daha uyanamadım ve çok üşüyorum. sabrediyorum. sabır.
* akşamları eve gidince mutlu oluyorum. herşey bi yana. o mutluluk bi yana.çok şükür yarabbim.
* bir gün bu yazıları okuyup "ah geçti o günler çok şükür" demek dileği ile, bitiriyorum kısa kısa cavıldamaları. si yu.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Sınavlardan nefret ediyorm :P:

    YanıtlaSil
  2. Kardeşini öldürüyor Kaabil,
    İçimde bir yalnızlık duygusu,
    Ölüm kadar uzun yaz uykusu,
    Sıkıntı ile geçilen sahil.

    Bağlanıyor bir iple, bir sürü
    Düşünce köyleri birbirine

    orhan veli'nin siiri evet..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim