Batının ahlaksızlıgını ala ala içim şişti dostlarım

  • Kasım 02, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Gün geçmiyor ki bir cenabetlik, bir pervasızlık olmasın şu ülkede. milletçe zor günlerden geçtigimiz şu günlerde birbirimize daha çok kenetlenmeliyiz, omuz omuza halay çekmeliyiz hatta. (mesela otobüs duragında bekleyenler, birleşin, halaya durun lan!)

Herşey The incredible Hulk filmini izlememle basladi. Yanlış anlaşılmasın. film çok güzel. (edward norton un hüzünlü ve loser lıgını kabullenmiş oyunculuguna bayılırım)

Ama bizim ahlakımızı bozan milyonlarca dış tehdit (başta winnie the pooh taki domuz var tabi ama) içinden biriydi bu hulk.

Hulk, hulk!! ne yapmaya calisiyorsun sen, öyle yarı cıbıl zibil gezerek? Senin bir kere daha önceden yapılmışın var, allahın ayısı! Yeşil Öküz! Dr. Jeckyl ve Mr Hyde ın populerligini yitirmesini mı fırsat bildin ortaya çıkıp pörtlemek için çakma mr. hyde seni gidi!

Bakınız nasıl da elini uzatmış masum genç kızlarımızın tertemiz namusuna!!! Utanmak sıkılmak da yok, ağız beş karış açık.

İşte ben buna dayanamıyorum sayın okuyucular. Bu ülkenin gelenekleri ve aneneleri yok olursa neyimiz kalır bir bulgur pilavımızdan başka? Zaten dolmayı yunanlılara, mumbar dolmasını ermenilere kaptırmışız, efkarlandım gene.

Bakınız okuyucum Şevküre Titrek bana kızının cep telefonunda buldugu bu resmi gönderdi, ibretlik olarak yayınlıyorum ki siz çocuklarıınızı koruyun bu sapık hulk dan!!!

Gördügünüz gibi masum yavru; bu yarı çıplak, yeşil ve cenabet hayvan mıdır insan mıdır belli olmayan, yüzünde bir zerre meymenet bulunmayan ucubenin kaslı ve diri vucudundan paralize olmuş biçimde bir anda namusuna belki de asla tedavisi mümkün olmayacak bir darbe indirmek üzere. Namus bu, başka şeye benzemez. (bkz: aziz nesin namus gazı öyküsü)

Bu hulk denen yivrenç yeşil dev i aradım dellenip.
"Napıyım abla, sinirleniyorum, allah da beni böyle yaratmış" dedi utanmaz. Dedim ki, bre deyyus, o zaaman üzerine likralı bişiler giy de giysilerin yırtılmasın; sagın solun meydana çıkmasın. Bu ülkede örf adet var canım! Çoluk çocuk var, aile var. Likralı badi giy hulk, adam ol dedim.Yoksa bak yakında başka korkunç yerlerin de sallanıcak meydana çıkıp ortalıkta.

LCW de uzun kollu likralı badi gördüm hulk. 10 ytl. 3 xl bedene kadar da mevcuttu. Al 15 -20 tane farklı renginden, giy hergün değişik değişik.
Cıbıl gezip de abdestimizi bozma hırt herif!!!

You Might Also Like

6 yorum

  1. yazık be merope öle deme garibin ne suçu var filmde bulduğu en genişleyebilen kıyafetleri alıodu garibim,ben çok acıdıydım filmde yaa liv tylerı bi sevişi vardı yaa o koca cüssesiyle,napsın garibaaaan

    YanıtlaSil
  2. evet biliyorum :))
    ya dalga geçiyorum zaten hehehe

    edward norton a laf yok !

    YanıtlaSil
  3. hulk gibi haşin ve edeleli bir erkeğe hangi kız hayır diyebilir ki? :P

    YanıtlaSil
  4. evet adeleli hulk cok tehlikeli anamız bacımız icin :D

    fotoya ben de bittim eheh ondan koydum zaten :))

    YanıtlaSil
  5. ahahaha hulka likralı badi
    ay yarıldım yeminlen
    bugün ne çok güldüm yaa:D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim