teki kayıp çorap

  • Kasım 24, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments



Hiç bir yalnızlık
teki kaybolmuş çorabınkine denk degil
kimsesizdir, bir başına.

ihtimallerin cılız umuduyla bekler çamaşırlıkta.
kimbilir nerededir teki?
belki sonsuza dek kayıp,
belki bir arka odada..

ya başkası ile çift olacak çaresiz çorap,
ya da atılacak bir kenara.

söyledim işte, hiç bir boynu büküklük
teki kayıp çorabın kıvrımlarına denk olamaz.
geçmiş güzel çiftli günleri yad ettikçe
zavallı çorap, bir türlü huzuru bulamaz :(

resim: http://www.flickr.com/photos/charrosecan/2407890327/


Veee bir işe yaramanın haklı gururu! yıllarca ayak parmaklarımızı çeken cefakar çorap Numan, teki kaybolunca cüzdan olup bedeni görevini sürdürmeye devam ediyor. Yaşasın numan ve emekçi diger bütün çoraplar. Pazardan 1 milyona alıp aylarca patlata çatlata giydiklerimiz! ya da marks en sipensirda 25 yeteleye bir alana biri yüzde elli indirimli satılan cücüklü büçüklü çoraplar. Dünyanın bütün çoraplarını getirin, kır ve dağ çoraplarını isterim.
:(
[yok, kış bana iyi gelmedi, kırdım iyiden iyiye kafayı]

You Might Also Like

10 yorum

  1. Genelde diğer teki hep elektirikli süpürgenin içinden çıkar çorapların...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yazıyı okuduktan sonra bir çoraba "bu sadece çorap" diye bakmak mümkün olamayacak :)

    YanıtlaSil
  4. çoraplarımı çok seviyorum. sanırım en iyisi tekleri kaybolmasın diye torbaya koyup da yıkamak :))

    YanıtlaSil
  5. numan gözlerimi açtı :')

    YanıtlaSil
  6. ya yazma soyle siirler aglamakli oluyorum =')))

    YanıtlaSil
  7. Cok güzel yazmıssın ya! En sevdigim coraplarımın teklerinin kaybolmasından cok korkarım .

    YanıtlaSil
  8. victoria, senin ne profiline ne bloguna ulasamıyorum

    trincess pek duygusalsın :)) aglanır mı kızım coraba! aaaa

    burcu valla elektrikli süpürgenin hortumu tıkanmaz mı yaa :)

    kedi, demek ki amacıma ulaştım! muhahaha :))

    YanıtlaSil
  9. raspberiii, aynen ben de. hatta banyoda camasır sepetine birbiri ile iç içe geçirip koyarım :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim