Tek başına üçüncü gün

  • Şubat 16, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

bugün best western den check out edip premier notting hill e geldim. pazartesiye kadar burdayım. sonra milton keynes'e gideceğim.

maşallah telefonum susmak bilmedi. belki 15 tane head hunter ile konuştum. ne yazık ki 3-4 tanesi aynı iş için aradı. birisi türkiyedeyken görüştüğüm bir işti. şimdilik birkaç tane olumlu gelişen pozisyon var ama tabi arada agency olduğu için, ne derece güvenilir adamlardan aldığım feedback bilemiyorum.

otelin oldugu sokak.. bayswater
adamlar sürekli aradıkları için dışarı da çıkamadım... 5 te çıktım dışarı. gidip yiyecek alıp otele geri geldim...çok yorgunum.. ayaklarımın ağrısı geçmedi. yarın hava güzel olursa, sabahtan başvuruları yapıp hyde parka gidicem, malak gibi yatıcam bütün gün orda, kitap falan okuyacağım..

çok yorgunum ya.. öyle böyle değil ayaklarım bacaklarım hep şiş enneee:((

You Might Also Like

3 yorum

  1. Headhunterslar işletme okuyanlarada iş buluyo mu orda ya off..bıktım işsizlikten

    YanıtlaSil
  2. ozellikle belli bir is icin ariyorlarsa oldu bu is. ilk basta cok secici olma ne olur, 1 senede degistirirsin is. hadi kolay gelisn ve de ne olursa hayirlisi olsun

    YanıtlaSil
  3. nilufer, hep sharepoint işlri için. ama belli olmıuyo ki. dün yana yakıla beni aramış bir adam mesela, bugun aradım hç iplemedi. manyak mı bunlar ya :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim