kendine çok güvenen tavuk kaybolur dostlar..

  • Şubat 20, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

barclays kiralık bisikletleri. kaybolmadan 10 dk. önce
Euston a giderim sandım ama çok yanılmışım. ebemin genital bölgesine gittim. evet.. kayboldum dostlar. neyseki sonra hyde park corner a çıktım, orayı tanıyınca nasıl sevindim anlatamam :) yerde dolu cüzdan bulmuş çocuk gibi sevindim hahhaa

bir kız benim resmimi çekti, ben de onu çektim bu evin önünde. çok tatlı bişey dimi? Allah her isteyene böyle bir cottage versin, amin.

ne güzel elit elit koşturuyo anglosaksonlar ya.. bisiklet yasakmış bu yolda, uyardılar beni paçozlar. tipim herhalde son derece ispanyol gözüküyo bir de eklediler, cezası varmış. oldu canım sürücem üstünüze görceniz günüzü!!!

hyde park içinde böyle bi yapı var bir de..ben aslında peter pan heykeline gidicektim ( bir türlü göremedim lan o heykeli!!) ama bisiklet yasak oldugundan gidemedim o yana.. yaralıyım.
 
köpeğini kapan gelmiş. köpeğini kapamayan çocugunu kapmış. nasıl mutlu o köpekler var ya, nasıl imrendim köpeklerin çoşkusuna anlatamam :) salak herifler bi o yana bi bu yana koşturuyolar :) görmeniz lazım

bu heykel nedir çözemedim..

burda güneş yok cidden yok günlerdir güneşe hasretim ya. bu mendebur aynalar ne onu da bilmiyorum hyde parkın her yerinde bunlardan var

ne kadar büyük lan, hayvan gibi.

bu ağacı çok sevdim.. ne güzel dökülmemiş yaprakları canım benim..


bunlar soylu falan herhalde ata biniyorlar! lovely..aristokrat doğmamış ki anamızdan ulen!

ben de ata binmek istiyorum :8 parası neyse vericem binicem üstüne vurucam kırbacı hahhhaha

bu resmi kendim çektim, makineyi kurdum, suratımdaki eblek ifadenin sebebi "çekiyo mu lan?" diye kontrol etmek üzere olmam

hyde park corner metro istasyonu..

tren gelir hoş gelir.. lümü lümü ley.. flaşlı fotograf da yasakmış tanrım bütün yasakları deldim bugün, ama bilmeden oldu valla, sorry
 
böyle "bilmemne house" diye binalar var, çözemedim ne olduklarını. otobüste bir tane "BONHAM-CARTER" house gördüm, helenacıgımın mı ki o? eger öyleyse gider yatarım kapısında, imza isterim, fotograf isterim :( tebrik ederim aldı dimi baftayı o?

britiş laybıri.

newton..

veee eustona varıp, biletimi alış sonrası, açlıktan ölmek üzereyken pret-a-mange ye kendimi atış.. o bardakta mantarlı tavuk çorbası var, baget ekmekle onu höplet artı arkada elmalı kek + mini bir dilim browni. evet bu kahvaltıydı hay maşallah

You Might Also Like

4 yorum

  1. O atkı, bere, gözlük üçlüsüne bayıldım! Cottage'ı Allah sahibine bağışlasın diyeyim, hem de Londra'nın göbeğinde, vay be... Çay davetin için çok teşekkür ediyorum, sen başarırsan detaylarını yaz belki ben de kapağı atmanın bir yolunu bulurum, 5 çayını boşverir kadeh tokuştururuz :)

    YanıtlaSil
  2. bu fotograflı ingiltere bolumunu cok sevdim. egleniyorum :) yorumlar süper

    YanıtlaSil
  3. BBC de ev programları oluyordu oradaki cottage lara benziyor çok hoş!
    o aynaları anlamadım hiç güneş gibi bakıp iç geçiriyolar herhalde birde üstüne sağlıklı yaşayıp koşu yapıyolar..şahsen hiç kendim koşamam ata binerim o koşsun :P bugünkü sessizlik umarım headhunterlarla sürekli görüşme yaptığın içindir :) Gülden

    YanıtlaSil
  4. o cottage nasıl bir muhteşemliktir öyle, iç çektim bakıp bakıp. amin amin amin!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim