Londradayım!

  • Şubat 11, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Kraliçenin ısrarlarına dayanamadım da geldim demek isterdim ama hayır.

Malesef beni iş yerinde en sevdiğim, en bağlı olduğum insandan fikrimi dahi sormadan ayırdılar. Bu da benim için bardağı taşırdı. Zaten olaylar bir süredir bu yönde gelişiyordu. Atla git, ne olacaksa olsun dedim artık.

2 hafta kadar buradayım şimdilik. 1 aya kadar yolu var. (yıllık izinlerimi kullanıyorum)

İş aramaya başladım. bugün 1 phone interview var. Başvuru yapacağım bol bol.. bakalım neler olacak...
hayırlısı diyelim :)

Zaten o karnıbahar kılıklı kraliçenin de beni buckingham sarayına davet ettigi falan yok, hostellerde sürünecegim ühüh :(

You Might Also Like

2 yorum

  1. is icin gittin ama yine de eglenmeyi de unutma. umarim hersey istedigin gibi olur

    YanıtlaSil
  2. ___HAHAHA süper y blogu yeni keşfettim...takipteyim :))____

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim