resimlerle gitmek güzel oluyor. böyle devam. aferim.

  • Şubat 20, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

burası selfridges diye bir mağaza. içeride hayvani pahalı mallar var. ama vitrin tasarımları süper adamların. adeta sanat eseri. her geldigimde ayrı hayran kaldım bunların bu vitrinlerine. 
soğuk ve yağmur bile, azgın alışverişçileri yıldırmıyor, oxford caddesi dolup taşıyor
yine iddialı bir selfridges vitrini

ben gene asyalı genç kız bulmuşum, fotoğraf çektiriyorum. asyalılar çok şeker yahu. sıcakkanlılar. açıkçası koreli mi, çinli mi  pek ayıramıyorum. ama bıdı bıdı konuşuyolar ve çok yardımseverler.

oxford circus. gören de bedava bişi dagıtıyolar sanır!

karınca gibi mübarekler..


topshop a girmemle çıkmam bir oldu. içerisi tıklım tıkıştı... acayip yani, kımıldama alanı sıfır. harika takılar vardı. neredeyse ilk kat tamamen takı ve çanta. ama bakamadım, nalet!

oteldeki zavallı resepsiyon görevlilerini çirkin emellerime alet ediyorum.. fotograf cektirerek! bu ceketi bugun aldım, gözlükleri de öyle esti de aldım ama sabahtan beri kim görse msj atıyor çok komik olmuşsun diye. komik momik, banene! takıcam ben çocuklugumdan beri gözlük istemişimdir.. tamam mı! işte o kadar

gözlük taktıgı için bu kadar mesut olan birini daha tanımıyorum..

bugün odamı değiştirdimmm tanrım o fare deliği gibi odadan kurtuldum nihayet bir pencerem var!!! evet oda hala küçük ama belki bu bi m2 daha büyüktür. bu oda diger odama göre çok güzel, emin olamadım fiyatı aynı mı diye sordum aynıymış. çok işkilliyim dostlar.  

odamın ne kadar küçük olduguna dair ibret verici bir tablo.. pencerenin önündeyim. şu görünen kapı kolu tuvalet. heheh. bir de 4 yıldızlı olacak. bok!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok şaşırdım 4 yıldızlı otel birde oda hakikaten küçük yaw!ama manzaran güzel bence..sen resim yayınladıkça ben kendimi harry potter da buluyorum,sokakları gezip görüyorum..orada yaşanlar için gözünde canlandırması daha kolaydır..umarım daha bol bol resim koyarsın..birde vaktin olursa peron 9 üç çeyrek i de ziyaret edip resmini koyarsan mest olucam..Gülden

    YanıtlaSil
  2. ya burası çok merkezi bir yer ondan öyle sanrım. bu sabah bir aile, resepsitonda olay cıkartıyodu :) sanırım odaların küçüklügü yüzünden..

    kings cross a çok gittim de peronlara giremedim.. bakalım yarın vaktim olursa girerim :)

    YanıtlaSil
  3. orası best western otel di mi?
    eger oyleyse kucucuk olmasına ragmen simdiye kadar kaldıgım en guzel otel cunku hem yeri harikaydı hemde kahvaltısına bayılmıstık.. :))
    tren istasyonunun icinde bi sandwichci vardı oradan sandwich almadan otele donmezdim :)) adı hot crust mıydı neydi unuttum..
    cok uzun yazdım kusuruma bakma ama cok cok sevmistim orayı, tadı damagımda kaldı :)

    YanıtlaSil
  4. Tuvalet kapısını yatağın üstüne çıkmadan açamıyorsun değil mi? Yoksa içeri doğru mu açılıyor? Niye sürgülü yapmamışlar ki? İki kişi yanyana geçemez sanırım.. Umarım pencere açılabiliyordur...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim