bir kriter olarak "seçkinlik"

  • Şubat 15, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Seçkin kelimesinden tiksiniyorum. Evet.

eğer bir reklam metninde "seçkin" kelimesi geçiyorsa antipati geliştiriyorum. daha az evel bir inşaat firmasından mail aldım. seçkin ailelerin oturduğu sitelerinde bana da daire satmaya çalışıyorlar.

reply!a basıp "ama ben seçkin değilim, diğer ailelere ayıp olmaz mı?" diyesim geldi. hakikatten, acaba böyle bir mail atsak ne yaparlar.. seçkin miyiz oğlum biz, olsak olsak geçkin veya bilemedin bıçkın oluruz.

senin seçkin dediğin aile "para bok, anlayış yok" prototipinde değilse ben de parmaklarımı bisküvi niyetine yerim. hamur humur hemi de!

You Might Also Like

2 yorum

  1. daha korkuncu ne biliyor musun bence, insanin kendisini bu sekilde tanimlamasi.

    YanıtlaSil
  2. sidik yarışçılarının en sevdiği ilk 10 kelimenin listebaşı gibi bir şey bu seçkinlik.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim