1. primark & accessorize çıkartması ve görmemişliğin belgeleri

  • Şubat 18, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

nasıl bir kazık yiyoruz anlatamam size. Accessorize da şu resimde görülen 2 şapka (biri beyaz, pembeli ponponlu, biri petrol mavisi, arka tarafta) sırası ile 4 ve 5 pound idi. (indirime girmiş) ben  4 pound olan şapkayı çok begendi diye naza 49 tl bayılarak dogumgünü hediyesi olarak almış idim.. yee
kazıklıyolar bizi
eldiven 3 pound, berenin atkısı da 5 pound idi, kapızladım hemen!


bu enfes kolye primark2tan ve sadece 2 pound!

cupcake li şemsiyeee <3 PRIMARK tabi kiii

clairs de bu broşları görünce dayanamadım..

gene bir PRIMARK muhteşemligi. 2.5 pound bu kolye, inanılır gibi değil! emsalleri accessorize da 30 tl den satılıyor en az.

1 poundluk broş :) evet tabi ki primarrk

5 pound a çanta. Primark forever!

bu broşların 4 ü 1.5 pound idi, çantaya yakışır diye düşünüp aldım ve taktım

bu da çiçekli şemsiye. o da 3 veya 4 pound idi.

veee bu muhteşem donlar. 2.5 pound!

Primark i neden seviyoruz? sanırım yeterince anlaşıldı. :)
görmemiş gibi bir dünya aldım, can sıkıntısından resimlerini çekip koydum (2 metre karelik otel odasında bütün gün iş başvurusu yapıyorum saat 4 gibi ancak dışarı çıkıyorum)

pijamaları da koyardım ama katlayıp valizin dibine koydum, üşeniyom şimdi çıkartmaya...

You Might Also Like

5 yorum

  1. aaa sipariş listemi hazırlıyorum hemen!!!

    YanıtlaSil
  2. ayyyy taze açılmamış primark don paketi ahahahah, şahane yaa:)) valla olsa da yağmalasak primark'ı, pek güzel olmuş. biz de afiyetle yediğimiz kazıklarla oturalım valla.

    YanıtlaSil
  3. bence bize çok yazık :(((( hayata küstüm yeaa

    YanıtlaSil
  4. Çiçekli şemsitenin tutacak yeri çok güzelmiş... Bir de broşu beğendim... Yalnızlık mı yaptırıyor sana bu alış ve verişi?

    YanıtlaSil
  5. ever burcu, kesinlikle yalnızlk + can sıkıntısı

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim