Topbıdık

  • Temmuz 29, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Topbıdık,
tomruk,
tombiştop,
toposman,
topik,
tombiye,
tombi, tombik...

işte bunlar ve daha niceleri, kocamın bana kullandıgı sevgi sözcükleri.
şimdi bu adamı sevmeli mi, yoksa dövmeli mi :)

hadi hepsini anladım da, toposman ne ha! toposman ne demek?

yalnız gerçekten hoşuma gidiyor bunlar, ben öyle aşkım böcegim demeyi hiç sevmem zaten hehehe. favorim ise tombiştop ve tombi.

hatta tombiştopu o kadar benimsedik ki, artık annem babam ve kardeşim de bana tombiştop diyorlar :DD

artık insan degil pokemonum galiba...

You Might Also Like

7 yorum

  1. ahahhahahah bu kadar olur.
    benim kocam da bana tombişıp diyor :))

    zayıflamalı mıyız sence?

    YanıtlaSil
  2. toposman xD Yıkıldım ya xD

    YanıtlaSil
  3. evet alle, kesinlikle bence de evet komple ! diyorum :p

    YanıtlaSil
  4. benimki de bana yemek yerken, yarasın tosunuma diyor. gıcık şey, o kendi koca gobegine baksın:P

    YanıtlaSil
  5. hep beraber rejim yapalım,elalemden neyimiz eksik...olmadı yürüyen dünyalar olarak hakimiyet ilan ederiz.

    YanıtlaSil
  6. cidden toposmanı görünce boğazıma tükürük kaçtı ve gülmeyle öksürük karışık bir şekilde kahkaha atmaya başladım :D toposman nedir be!! ombudsman kelimesini de hatırlattı ayrıca

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim