Eve dönmek istiyorum ama olmuyo

  • Temmuz 20, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Nazla Londraya geldik geçen hafta. gayet güzel yidik paraları alışveriştir gezmedir tozmadır fakaaat gelin görün kii salı günü dönecek olmamıza ragmen evi dehşet özledik ve dönmek istiyoruz. ama gerizekalı thy napıyor? 300 pound istiyor bilet değişimi için. hıh.
domuz gribinden de feci tırsıyorum. bugun bir ara ateşim çıktı acayip korktum. hala biraz leyla gibiyim.
nazı hemen heryere götüdüm sayılır
bir tek müzeler kaldı, natural history, science ve british museum..
ay korkuyorum dostlar. hastayım...Sağ salim eve dönelim yeter.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Umarım sağ salim dönersiniz merope.

    YanıtlaSil
  2. Samuel Johnson demiş ki; "Londra'dan sıkılan hayattan sıkılmıştır, nitekim hayatın verebileceği her şey Londra'da var."

    Ayrıca bu evhamlı hallerin beni bile bunaltıyor bu kadar uzakta olmama rağmen. Yok domuz gribi mi oldum, yok uçak düşer mi, bileti öyle alalım böyle alalım, gelsem mi gitsem mi, şunu mu yapsam bunu mu yapsam, onu mu yesem bunu mu yesem, şudur, budur, odur... Kocan hakikaten nasıl dayanıyor sana? :)

    YanıtlaSil
  3. kıçta ayılar bağırıyor desene..

    YanıtlaSil
  4. kizim londra'dan sikilir mi insan yahuuuu. neyse bugun sali, donmussundur zaten sag salim evine. londra anilarini bekliyoruz ve de tabi fotolari.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim