şirince..

  • Temmuz 27, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


izmire gelirseniz gidin ya, çok güzel bi yer. sabun ve papatya taçı alın bir de gitmişken muhakkak :)


bu resimdeki seksoparta benim annem, yanındaki de kocam..

ya bir gün şu evlerden biri benim olsun, n'olur!

şirince ye gitmek ve onu sevmek için 10 neden

1- izmire yakın
2- gerçekten değişik bir köy :)
3- şarabı güzel
4- sabunları güzel
5- papatya taçları var!
6- dolaşması çok zevkli
7- giderken yolda efes harabelerini de gezme şansınız var ;)
8- kilise var, eski, küçük de olsa, tarihi bir yapı ve görülesi
9- atmosferi güzel ya.. ne bileyim o rum evleri baslıbasına bi sebep gitmek ve görmek içinn
10- ay tur reklamı gibi oldu :)) ama dur sıkıcam bulucam onuncu nedeni de.. efendim dünya para verip sıtarbaksa gidiyonuz, bi 20 ytl benzin parasına da kıyıp gidin görün canıım.. taştan çok güzel yolları, deri maskları var. pahalı da olsa gümüşçüsü bilem var...ama bunlar neden olmadı dimi ? peki.. onuncu neden de geliyor: çünkü günübirlik denize gitmeyi sevmiyosunuz, ee değişik bi haftasonu da olsun istiyosanız gidin oglum millet taa kalkıp hollandalardan geliyor siz ege bölgesindeyseniz kaldırın kıçınızı da gidin lan!

ahaha çok sert oldu. ne biliyim görmediyseniz gidin işte.


You Might Also Like

5 yorum

  1. Çocukken gitmiştim. Bana masal ülkesi gibi gelmişti o zamanlar. Harika bir yer. (:

    YanıtlaSil
  2. Yolları,evleri çok güzeldi ya.Kiliseyi de hatırlıyorum,içindeki temsili resimler falan da güzeldi.Bir de bir tane restorant vardı,ortamı müthişti xD

    YanıtlaSil
  3. insanın canının şu yaşta emeklilik çekmesinin başlıca sebepleri böyle yerler.

    YanıtlaSil
  4. gidin ,gezin ,görün..
    bakın ne hayatlar varmışdeyin
    durup yerleşmek isteyin

    ah izmir ah..
    var mı memleket gibisi...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim