Şişkoluktan kurtulma yöntemleri

  • Temmuz 16, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments


valla kendimi bildim bileli tombik bir kızdım. yani hiç oyle 50 kilo olmadım, hayatımda 18 yasından sonra gördügüm en düşük kilo 62 idi. 65-67 seviyelerinde gezinirdim. sonra ne olduysa oldu yavaş yavaş, 3 senedir falan da resmen nurtopuna dönüştüm. artık zayıflamam lazım! ay neyi denediysem sürdüremedim. şimdi denedim olmadı diyip yalan söylemeyeyim. sürdüremedim!
zeynep gayet iyi biliyor..
işten güçten diyet yemek hazırlamak da yemek ne mümkün.
bakalım bu ara başlıcam artık bişeylere.katkat ceket pantlon takımlarım var misler gibi içine giremiyorum, pespaye şeyler giymek zorunda kalıyorum yah...
ayrıca, yeniden elbise giyebilmek istiyorum! şimdi de giyiyorum da yakışıyo mu tartışılır ;)
altı ay bi sene içinde eski formuma ve sağlığıma kavuşsam ne güzel olur. dua edin benim için de popomu kaldırıp hareket edeyim.

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. weither watch mı ne öle bişey var. doğrusunu öğrenmeye üşendim şimdi. bi puan tablosu hazırlıosun sadece o puan kadar yiyosun.benim 18 puanım var mesela yemem gereken. bic mac menü 11,5 puan domates 0 puan filan
    sende zayıfla diye bi site var bence bir gir bak çok alem :)
    bir de callanetics i araştır derim ben.10 saatlik çalışmaylan incecik oluyosun muş. denemedeyim daha .
    evet ben de şişkoyum :)

    YanıtlaSil
  3. Merope bence diyet yemek saçmalığıyla uğraşma.Şu kaç kaloriydi,şunu yesem mi aacaba gibi sorular yerine spor yap en iyisi.

    YanıtlaSil
  4. ben bi yazı yazmıştım bebişim 64 kilodan bu sabah itibariyle 55e düştüm. ekşide bi yazı okudum ve bunu başardım. dur hatta yazıyı bulayım sana:)
    http://nebenolabildimnedebaskasi.blogspot.com/2009/05/degisim.html

    öperim çokçaa

    YanıtlaSil
  5. hangimiz istemiyoruz ki efenim zayıflamayı. denediğiniz yöntemi de yazarsanız pek mutlu oluruz diye düşünüyorum. takipteyim.

    imza : şişman bağyan

    YanıtlaSil
  6. ne tatli bir resim bu yaziya koydugun. nereden buldun?kilo konusuna gelince, sanirim damak zevkini gelistirmeli hastalik disinda kilo sorunu olanlar. rejimi surduremeyip, rejim sonrasi kilo alanlarin sorunu bu. yesil salatayi meyeveyi vs bir sevseler sorun kalmayacak ki yavas yavas, tadini cikararak yenirse big macden daha lezzetli oldugu farkedilir o saglikli seylerin.

    YanıtlaSil
  7. nilufer o resmi chubby chick diye google dan aratıp buldum galiba

    yok yaa big mac lezzetli diil ki zaten. ben sevmem oyle seyleri beni sorunum pasta çikolata börek ühühhü

    YanıtlaSil
  8. ben zayıflamaktan ümidi kestim, kendimi ikiye bölüp, iki bağımsız insan olarak hayatımı sürdürmek istiyorum artık.

    nolcek bu halimiz yavrım yaa :(

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim