Gel gör beni beni Loco roco ne eyledi

  • Temmuz 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments


Wii den ve ps2 den sonra artık bir de PSP im var!!! üstelik çilek pembesiii-kırmızısııı

Evet hiç vakti olmadıgı halde oyun ve oyun konsollarını eve toplayıp getiren mal benim. Sevgili arkadaşım Onur geçen sene süper bi oyun bilgisayarı almamdan sonra bana sürekli şu oyunu oynadın mı bunu oynuyon mu diye sorar olmuştu.

Hayır oynayamadım tabi ki! sabah 6 aksam 7 yani evde olmadıgım saatler..akşam eve gel aç kocayı ve karnını doyur topla sofrayı bıtbıtbıt vakit mi var bir de yüksek lisans.

işte bu yüzden, sabah akşam serviste oynarım lan diyerekten ingilteredeki bu konsolları -PSP- gördükten sonra dayanamadım aldım. zaten turkiyede 600 se ordan yarı fiyatına geliyor, tabi garantisi sadece orda geçerli ama olsun :D

İşte konsolu aldıgım yerde tanesi 10 pound a oyunlar vardı. (burda en ucuzu 80 ytl, sokayım emi)

LocoRoco ile böyle tanıştım..

Allaahıııım sana geliyorum ya böyle mandirik bi oyun olamaz. mandirik nedir? bilmem. löpçük gibi bişey var alvin and the chipmunks gibi sesler çıkarıyor. çiçekleri yiyip büyüyosunuz falan. loğdur loğdur yuvarlanarak dağları bayırları ve zorlu engelleri aşıyosunuz. ama nasıl tatlı nasıl güzelll.

Deniz, bu yazıyı okursan, aklıma hep sen geldin valla. süper mario galaxy ile beni sen tanıştırmıştın ben de seni loco roco ile tanıştırıyım hala tanışmadı isen, al oyna manyak bişey bayılırsın..

vadavayidüüü gagaridatyüü diye şarkı söylemiyolarmı, locorocolar gibi tombik oldugumdan mıdır nedir çok sevdim ben bu civanları.

trailer ı da burada!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Allahim, hayatimda gordugum en komik oyunlardan =D Bu ne boyle! =DDD
    Ben de PSP istiyorum =/

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim