19 Temmuz 2009

Şipşak pizza yapıverdim

UUU beybiler, mutfakta pek de becerikli bir hatun olmasam da, bu basit tavada pizza olayını kaptım. aslında itiraf ediyorum unusual ın antin kuntin weekendlerini çok kıskandıgım için ben de bu pazar bunu koyayım dedim :P affet beni unusual. valla tez var diye, sonradan üzülmeyeyim diye hiçbiyere çıkmıyorum şu aralar. bari ben de evde abuk bişiler deneyeyim dedim. arkadaşlardan biri serviste tencerede fincanların içinde yapılan su içinde pişen bir kekten söz etti. onun tarifini ararken ben de internetten bunu buldum : tavada pizza. tarifini şurdan aldım (aslında fincan kekleri de yaptım ama onların resimlerini çekemedim annemlerde oldugum için)


yaz günü salam sucuk ağır kaçacagından tulum peyniri, kaşar, kırmızı biber ve mısırla yeşil zeytin koydum ben içine. hamuru tavaya yayması kısmını mehmet yaptı :)



ve işte pişince böyle bişey olmuştu. inanamadım bu kadar basit olduguna valla. pizza yahu bu? biraz daha zor olması gerekirmiş gibi geliyor insana ama hayır. 15 dakikası hazırlama 15 dakikası pişirme, yarım saatte süper lezzetli bişey yani muhakkak deneyin :)

6 yorum:

unusual dedi ki...

Ben de bunu kıskanırım ama :) Hemen denemem lazım, çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık :)

gül dedi ki...

ayy süper görünüyo. canım istedi. gece gece mi yapsam ne:??...

Pastafaryan dedi ki...

aa çok güzel, pratik bir şeymiş yahu bu pizza. hem de çok lezzetli görünüyor. sefil öğrenci evimiz için birebir:)

Amaltheian dedi ki...

Şu an kendimden geçtiğimi saniyorum!

Merope dedi ki...

diyetteyim diyette diyette aklım gitti bir pizzaya işte göbek mı döt mü bilmem ama
diyetteyim ben diyette!!!

Amaltheian dedi ki...

yesem yiyemem, içsem içemem şaştım bu işe hayır mı şer mi bilmem ama diyetteyim ben diyette.

dum ka ka kaka
dum ka ka kaka