İzledim ama içim şişti

  • Temmuz 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments


Melez Prens e gittik, ve sonra da çıkınca "hadi bi daha" diyerek ghost of girlfriends past e gitme gafletinde bulunduk... romantik komedilerin içine hiç bişey katılmamış beyinsiz versiyonlarından nefret ediyorum.. mesela hangilerini mi severim, efendim bi love actually, definitely maybe, no reservations falan hoşuma gitmişti benim...ama böyle vicik bicik salakça komedilere tahammül edemiyorum. herşey bir anda sihirli değnekle düzelir gibi olmuyor mu iyyyy.. nerden üretiliyor bu filmler, sanki gerçekten hiç mutlu olamamış, hayatını filmlerde yaşayan pek çok kahirenin mor gülü var??

neyse, o berbat rezalet ötesi filmin zaten baş rol oyuncusu olan herife de kılım. zaten amerikalılar bu herifi her sene paso yılın seksisi seçip duruyolar çarpıcam elimin tersiyle. oglum bu herifin suratı benim bacagım kadar lan. adamın yüzüne yol döşesen otoban olur. höst. kılım.

neyse gelelim melez prense.. ayy.. canım benim ya nasıl özlemişim harry potter dünyasını. severus umu, ron umu. en sevdigim karakter severus zaten de.. gerisini de özlemişim..bir insan harry potter filmine neden gider?
1- kitabı okumuştur, sevmiştir görmek izlemek ister (ki zaten kitaplar bitti bir nevi özlem gidermek ister)
2- filmde oynayanları begendigi için gider
3- "populermiş madem gideyim ben de" diye gider

şimdi bu filme gidenlerin de büyük kısmı tabi ki 1. grup. bu grubu memnun etmek zor bu koşullarda.. tamam film gerçekten hoştu, sıkmadı, çekimleri, oyuncularıyla belli bir seviyenin üstündeydi. hatta fantastik film olarak en son stardust ı izledigimde böyle zevk almıştım.. içimdeki sinema izleyicisi böyle diyor ama, bir de onun yanında harry potter manyagı var ki, o da ne kadar harika bir film çekilirse çekilsin güzel kardeşim, sihir dünyasındaki en güzel kadın gibi tanımlanmış narcissa malfoyu patlak gözlü kafam kadar burun delikli bir kadının oynamasına, fenrir greyback in pedofili göndermesi gibi şahane detayların filmde kopartılıp atılmasına, hogwartstaki savaşın, cenazenin, voldemort un kendisi ve ailesi ile ilgili anıların, sihir bakanlıgının çıkartılmasına tahammül edemez.kitapta dehşetle resmedilmiş, sihir dünyasında yaklaşan felaketlerin gerginligi bir iki defa "insanlar kayboluyor" demekle yansıtılabilir mi?



adı üstünde harry potter serisinin artık fanatiği mi dersiniz, takipçisi mi, mahmut abisi mi? hah işte ondanız.. yani madem son film 2 bölüm olacak, varsın bu da 2 bölüm olsunmuş..zaten bitti kitaplar.. bari filmleri budamayın! hele narcissa ya accayip sinir oldum. o sabah programına giden teyze kılıklı karıyı kalkmış sisi yapmışlar pöh. ben anamı göndereydim, oyuncu mu bulamadınız?

bir de hermione lafım sana. 1-2 gün önce rol yetenegi olmayan oyuncular yazmıştım ya aha işte sen o listenin baş tacı olmalıydın. Allahım kızın yüzünün gözüktügü her sahne falso. yeteneksiz ama çoooook güzel hatun çok.. taş olmuş yani..

Peki ya ginny? hani güzeller güzeli olacaktı bu kız kardeşim, hani çapkın yürek yakan ginny?yok yani. olmaz bize vaad edilenleri istiyoruz..

merope u da göstermediler şerefsizler. Alacağınız olsun!

Dumbledore un iksiri içtigi sahnede ve bir de öldügü sahnede ağladım bu arada.

"severus, please"

You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim