İçimde Bitmeyen Londra Aşkı

  • Temmuz 10, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Bu sefer mehmeti çok özledigim için belki biran evel dönmek istedimse de, kesinlikle çok seviyorum londrayı.


ama eskisi kadar orda yaşamak istiyor muyum??

bilmem.. galiba degil. bu kalışım çok uzun geldi bana.. çok çok uzun.. hala tatilin yorgunlugu üzerimde. ve bu sefer hiç iş aramadıgım halde! tek bir başvuru bile yapmadım..

evet ülkemi seviyorum ama artık yaş 30 u geçmeden gidip dışarda bir yerlerde yaşamak istiyorum. olmazsa olmaz değil bu hayatımda, yani istedigim seylerin cogu oldu, Allah a çok şükür sağlıklıyım, sevdiğim insanla evliyim, ailemin de tadı tuzu yerinde, iyi bir meslegim eh işte bi kariyerim var. ama hani herkesin hayatta bir amacı vardır ya elde eder sonra baska biişey ister falan, benimki de böyle abuk subuk bir yere yerleşmek. mesela cebelitarık ta yaşamak istiyorum, ya da ne bileyim costa rica da, italya da olur, amsterdam da olur, ingiltere de bir yerler de olabilir.

bişeyler olsun bakalım.. bekliyorum bu sene cok cabuk geçiyor şok gelişmeler olabilir...

You Might Also Like

1 yorum

  1. Umarım gerçekleşir bu hayalin merope.Aynı şeyi ben de düşünüyorum umarım bu da gerçekleşir xD

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim