.ikimdeyiz - kimseye acımamalı sanırım

  • Temmuz 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Bir yarışma yapmak istiyorum, yarışmacılar her gün birinin evine konuk olup ev sahibinin çoook ayıp yerlerinin tadına bakıp puan verecekler, işçiliğe, hammaddeye, emeğe ve yatak düzenine.
inanın reyting rekoru kırarız. hangi kanal istiyorsa bu projemi satmaya hazırım.

ya ben sanırım bu ülkede yaşayan insanların büyük bir kısmını sevmiyorum. markette, sokakta, parklarda gördügüm insanlar, trafikte, yollarda, iş yerinde yanyana durduklarım.. tamam ben de bir bok değilim de, yine de çevreye duyarlı oldgumu düşünüyorum. diğer insanları düşünmeye çalışırım. birisi sokakta parklara ekilmiş çiçekleri kökünden söker, kimse uyarmaz. ben uyarırım, dayak yeme tehlikesi atlatırım. (tevekkeli degil millet canını seviyor. ) markette et ve peynir reyonlarında benden önce gelmiş birisi varsa adamı ikaz ederim ona bakması için. ama benim kaderim de hep önüme geçmek isteyen saygısızlarla doludur! allahtan şirretlik damarım var yoksa çekingen biri olsam ses çıkartamam, buna da şükür.

insanlara eskiden çok acırdım, vah vah işte böyle olmuş şöyle bitmiş. yok abi acımayın. herkes kendi kendine yapıyor ne yapıyorsa. yanlış kararlar verip yanlış yollara sapan, kendinden başka kimseye saygısı olmayan insanlara neden acıyalım?

en gıcık oldugum da diplomalı işsizim diye dert yananlar. bu yazıyı okuyan arkadaşlarım lütfen alınmasın, eger aranızda üniversite bitirip iş arayan varsa yani. ben de 8 ay iş aramıştım.
ama el insaf yani, kardeşim okudugun okula girerken sana gül bahçeleri mi vadettiler? bu ülkede hangi mesleklerin prim yaptıgı belli. kimlerin iş buldugu belli. gidip de mezun oldugunda %80 işsiz olacagın belli olan bir bölümde neden okudun? neden bende bunu anlamıyorum? bu ülkede hayat böyle zor işte, kıçını sıkıp daha çok çalışsaydın, dert yanmak niye yani?( ya da hangi bölümde okuyorsan isteyerek de girdiysen idealistsindir, bir fırsat yarat kendine? )

bir de kendime gıcıık oluyorum. hem kendi isteğimle master yaptım hem de her gün ağlıyorum. sanki zorla yaptırdılar! hey allahım. artık bugunden sonra oalyım şu, olursa olur olmazsa olmaz. kendimi üzemem dogrusu. 6 milyar ve 3 koca dönemin geceleri (dersler geceydi). şikayet etme ceren! öldürürüm seni.

aman ne döndürdüm dolaştırdım konuyu.. yani sözün özeti insanları sevmiyorum artık.. sevmiyorum..

You Might Also Like

1 yorum

  1. anaammm icine seytan kacmis londrada, hemen papaz cagirip cikartalim. saka bir yana ben de turkiye'ye gule oynaya gelip havaalanindan ablama gidene kadar asilan taksici yuzunden neden kactigimi hatirlayiveriyorum ulkeden. cogunlugu ben de sevmiyorum, kotuler, benciller turkiye'de. gobegini kasiyan adamin koleleriyiz.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim