garip isimli insanların dramı

  • Temmuz 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

ya sizin isminiz normal mi? benim iki ismim var, biri ceren. digerini söylemem çok bi yunik. neyse bu isim benim başıma hep dert açıyor ya. yanlış yazıyorlar yanlış söylüyorlar. hayatımın en önemli en güzel anlarında mesela törenlerde sahneye çağırılırken veya evlenirken nikahta falan heepp yanlış söylenir!!! sinir krizi geçiren kıskanç assolist modunda, dikkatli okusana köpeekk diye ismimi yanlış okuyan cartolozun dilini bürüp o dille gözlerini tokatlamayı az istemedim.. (nilufercim haklısın bana şeytan girmiş işallah çıkar.. çıkmazsa güneşte ses telleri yanmış seda sayana dönücem)

işte böyle. ismimi seviyorum aslında, bi tanecik bi yerlerde bir profesor kadın varmış bu isimle. başka dilde bir anlamı oldugunu söylüyor annem ve ismin türkçede de bir anlamı var. türkçedeki anlamı da biraz garip :) ondan ay ne değişik isimmiş geyiklerini çok dinlerim. ortaokulda da bayagı bir alay konusu olduydummm.

neyse işte ben pek çocuk yapmayı düşünmüyorum ama herhalde çocugum olsa kesinlikle gudik bir ismi olurdu. o da yaşasın bu dramı banane.

You Might Also Like

3 yorum

  1. valla benim hayatım böyle geçti
    testere diyenler mi ararsın
    testesteron diyenler mi
    bir kerede anlayıp doğru söyleyen insan sayısı ya bir ya ikidir
    anlamını sorduklarında aa güzelmiş derler
    yabaniliği karakterime uygun ama gül kısmı tartışılır :)

    YanıtlaSil
  2. benim de birisi "yunik" olmak üzere üç ismim var şu anda garip olanı kullanıyorum ben de =) ama kimse de olmayan isim güzeldir ya

    YanıtlaSil
  3. benim adım tek ve unique sayılır,çok nadir bulunan bi isim olmakla beraber telefonda harf harf söylemediğim sürece doğru yazan olmuyor :D söylüyorum anlamıyorlar kendimi özürlü gibi hissediyorum falan ama alıştım garipsemiyorum :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim