Orda bir CSI var uzakta; Sarah Sidle

  • Haziran 27, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments



CSI serisinin kuduz bir fanatigi olarak, oyunlarını bile oynadım efendim. [hard evidence'a kadar ; evet]

gönül isterdi ki zamanım olsaydı, size tee ilk bölümde holly gribbs'in ölümünden bu güne olanları özetleseydim fekkat zamanımız çok kısıtlı oldugundan olsa gerek, hızlı geçmek durumundayım.

Benim en favori en birinci sevdiğim CSI Sarah'dır efenim..

Kendisi duygusaldır, Grissom onu sürekli işi duygusal yaptıgı için azarlar, çok empati yapmaktadır Sarah, olur mu hiç CSI dedigin duygusuz olacak hafiften.

Sarah nın fizigine de hastayım dostlar, ince uzun bacaklar, hafif kambur duruş, erkeksi yürüyüş, güzel dudaklar, boncuk gözler, omuz hizasından asagıya inmeyen saçlar.

Oldum olası Warrick ve Sara yı birbirine yakıştırsam da bilirim ki o grissom ile duygusallık yaşayacaktı...

Sarah! çok duygusalsın kızım. böyle yapma ölenle ölünmez.
Evet bir en sevdigim kahraman yazısının daha sonuna geldik dicem ama bi durayım ya, bu yazı bu etiketin ilk yazısı kardeşim...

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim