Biraz da Melankoli

  • Haziran 25, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments



Pazartesi günü gene iş için gidiyorum şehir dısına. En nefret ettigim de ne biliyomusunuz?
Havalimanından gelip beni bi taksi alıyor, sonra gidiyoruz sehirdısına.
Korkuyorum arkadaşım ben..
Tanımadıgım bi adamla aynı arabada gitmek ıssız yollarda, korkutuyo beni.
Bi korkan ben miyim?
Bi ben mi rahatsız oluyorum bu durumlardan
İş hayatı diye herkes dişini mi sıkıyor..nedir yani.
Gerçi şirketin anlaşmalı taksicileriymiş bunlar, 2 senedir çalıştıgımız adamlarmış diye telkin etti beni seyahatlerle ilgilenen beyefendimiz ama ben tedirginim.
En cok koyan da bu tedirginligimin yadırganması.

You Might Also Like

3 yorum

  1. ben de cok korkuyorum meropi. hemen annemi babamı arıyormus numarası cekiyorum. hoş artık dısarı cıkmaya korkuyorum. o kadını görücem die. psikolojim bozuldu yeminle. 8(

    YanıtlaSil
  2. ben de mehmeti arıyorum hep taksideyim işte gidiyoruz falan diyorum
    senin o kadın korkunc bir olay ya, inanılır gibi degil yani.
    şanssızlık olmus biraz :( tekrar tekrar geçmiş olsun elin bilegin falan iyi işallah?

    YanıtlaSil
  3. cok kotuler cok. ezilmiş, cignenmiş bi durumda. yani, kadın abartmıyorum 190 kilo falan vardı. ve benim bir parmagımın 25 gr oldugu düşünülürse, hakikaten acınacak durumdayım.
    rapora "darp edildi" yazdılar, evet tam olarak bu dedim ahah
    atlatırım umarım. saol <3

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim