Değişik Saç modelleri

  • Haziran 18, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Tesadufen dolaşırkene rastladıgım bu saçlara deli oldum!
Keşke evlenirken dügünden önce bunlardan birini yaptırabilseydim, tam benlikmiş :)
Gerci bayan modellerin saclarının renklerinin hoşlugu ve parlaklıgı da oldukça güzelleştirmiş goruntuyu ama olsun o parlaklık ve renk parayı bastırınca elde edilir eminim



En çok sevdigim, manyak ötesi begendigim kurt hayvanı. Soldaki. Cok begendim leeen! Eh gergedan da guzel ama pek begenmedim :P kurt varken hiçbişiycigi gözüm görmez.


Bunlar sanırım biri köpek oluyoor, biri fil, yok ben ikisini de begenmedim, ama sagdaki kızın sac rengi hoşmuş..



bu da köpek ve zürafa, ki köpekli olan cok hosuma gitti.



öküz ve tilki sanırım bunlar da, amanın tilki pek hoşmuş ama perçemsiz sanki daha güzel olurmuş..Firefox logosuna benzemiyor mu a dostlar?


Geyik ve domuz, domuz istemem ne de olsa müslüman yetişmisiz heheh. bi antipatisi var ister istemez ! geyik super. inan bunu gelin bası yaptırırdım. valla bak. severim ben böyle.


tavsan.. ahh tavsan harika olmus yaa. bittim dogrusu. Kurt hayvanına bu kadar deli oluyo olmasam 1 numaram bu diyecegim ama geyikle beraber 2. veya 3. en begendigim olacaklardıydı kendileri..sagdaki deniz aslanı da super. (denizaslanı idi dimi lan o? )


Aslan ve ayı bunlar da çıkartabildigim kadarı ile. Ay ama aslan güzel olmamış mı? soruyorum sırf ben mi begendim bu sacları?

Bence enfes. ama yapsalar bunu eminim 300 400 ytl den asagı olmaz. aman ozel bi gece icin bastırılır bence bu para. Keşke dedim ya, keşke evlenirken şu kurt basını yaptırabilmiş olsa idim. Auuu!

Orijinalite: Bu mükemmel saç modelleri için Kaynak burasıdır.

You Might Also Like

4 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim