İş hayatının öbür türlü sancıları

  • Haziran 26, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

İçim dışım bir olabilseydi de, gün içinde ne tür hıyarlarla burun buruna geldigimi anlatabilseydim. Ama heyhat, internet öyle bişey ki kendini özgürce salamıyorsun. En azından bu durumun bi faydası var ama degil mi, biraz gizem oluyor, işin içine gizem girince de herşey daha cazip gelir insana.

Bazen diyorum kii, keşke alternatif bir kariyerim olsaydı yahu. Kendi kendimin patronu olsaydım.

Mesela Örümcek adam olsaydım mükkemmel olurdu.Kendi kendimin patronu olmanın daha uç noktası olabilir mi? Canın sıkıldıkça bir binadan digerine zıpılda dur.Ne toplantı ne rapor. Arada bi yeşil cin bi ahtapot hakla. OOh gel keyfim gel...


Ot istiyorum,yaz istiyorum, tatil istiyorum ve hatta mümkünse hiç çalışmamak.

Degil mi lülü?

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim