yaşlı teyze ve kopma noktası

  • Ocak 05, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

bugün yaşlı bir teyze gördüm, kimsesi yokmuş, tansaşın önünde durmuş gelenden geçenden yogurt ekmek zeytinyagı vs. istiyordu

konuştum biraz işte, kadına çok üzüldüm. ama var ya, iğrenc kişiliğim hemen bunalıma girdi. çoluk yok çocuk yok, anam anam kocama bişey olursa da sonra ben de böyle sokaklara düşersem böhühühüh diye ağladım resmen. tabi işsiz kalırsam,  bulamazsam işten atılıp ev hanımlıgına terfi edip de böyle cascavlak kalakalırsam!!...yok yani, son günlerde öyle bir depresifim ki neşeli iki satır yazayım, kendime geleyim diyorum; olmuyor, ı-ıhh.  zaten ilkokulda da sürekli ağlardım, 5 alsam bile ya 3 alsaydım diye aglardım. hayatta hep mutsuzluk üretecek bişeyler buluyorum malesef.

coşturmak istiyorum buraları.. gubidik masallarımla bombalamak istiyorum internetti. ama sanki hersey suskun, hersey yalnız ve yurtsuz, ben ise çok üzgün...ve şiirseeel.bakalım ne zaman düzelecegim.

sadece şunu düşünüyorum, hayatın bize indireceği darbelere hazır mıyız ki biz? hazır olmak için ne yapmak lazım...

You Might Also Like

6 yorum

  1. "5 alsam bile ya 3 alsaydım diye aglardım"

    E be yavrum, ne diyeyim ben sana. Bi reset atalım mı sana ancak bu sefer işletim sistemini farklı seçeriz, olmaz mi?
    :)

    YanıtlaSil
  2. hayır tribe bak sanki anam babam kardasım da yok herkes ve hersey gitmiş bi ben çulsuz kalmışım

    YanıtlaSil
  3. of içim kıyıldı ya. yazık kadına...
    zaten gamlı baykuş gibiyim bu aralar iice oldum şimdi heeeh.

    YanıtlaSil
  4. senenin en depresif günü 24 ocak'mış diye okudum bi yerde, asıl o tarihe dikkat!

    ben küçükken karşıyaka'nın ara sokaklarında sırtında sepet, yumurta satan aşırı yaşlı bir kadın dolaşırdı - en az 80 yaşında filan. sesi de böyle nasıl ince, tiz, ağlamaklı... çok içim parçalanırdı o kadına, her gördüğümde fena olurdum. yazını okuyunca onu hatırladım. en kötüsü yaşlıyken yalnız olmak mıdır nedir? bilemedim.

    YanıtlaSil
  5. üzülmeyin arkadaşlar, müsterih olun. kadına gerekli erzakları aldıktan sonra bir fırıncıdan ögrendik ki kadıncagız sürekli tansaş ve kipa express önlerinde bu şekilde erzak aldırıyormuş, muhakkak muhtaç ama çok şükür bakanı varmış yani, sokakta değil :(

    YanıtlaSil
  6. ege, ben 24 ocakta değişik bişeyler yapayım bari. üüüyyy aglayacagm şimdi mehehe

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim