Blogumuzun seviyesiz yazarı Meröp, haftaya İstanbulda

evet eğitim için istanbula geliyorum
şişli holiday inn diye bi yerde kalıcam. rumuz şimal yıldızı deermişim.

sahi, o oteli bilmiyorum, hep divanda veya bir kere de taksim greenparkta kaldımdı. cevahire yakın, metroya yakın oldugunu umut ediyorum. hık :( evimden ayrı koskoca beş gün, hem de bu derece dram ve acı yüklüyken. kadeeeeeeeeeeeer
kendimi tutup para harcamamam, kardeşimin derslerini engellemeden onla görüşmem lazım. ayrıca bi hafta sonra sınavım var geceleri ona çalışıcam!!!! höhühüü çok iş var çok.

You Might Also Like

14 yorum

  1. Cevahir'e cok yakin orasi, aksamlari da bana kedi sevmeye gel, ben de yakinim.

    YanıtlaSil
  2. başka bir şehirden istanbul'a gelmek ne güzeldir :)

    bende bi yerlere gidip özlesemmi istanbul'u biraz acep:)

    hoşgel ve tadını çıkar, işler bitmez nede olsa :)

    YanıtlaSil
  3. magissam, sen cagırırsın da ben gelmez miyim
    zozi yi zoziklemez miyimm

    rapunzel, sen de gel izmire, sonra dön :D


    nora, gel tabi!

    Travis, neye annamadım :D istanbula gelmeye mi.. ay arada gelip gidiyik zaten de işte eheheh

    YanıtlaSil
  4. Oyyy Allah kolaylık versin ne diyeyim

    YanıtlaSil
  5. merope; son günlerde birinin benimle dalga geçtiğini düşünmeye başladım. şu an izmirde olmamı gerektirecek çok önemli iki sebebim var ve ben görmezden gelmeye çalıştıkça her muhabbetin sonu nedense hep izmire çıkıyor, herşey izmir'den bi işaret veriyor. sürekli gözümün önüne neon ışıkarıyla yazılı bi tabela çıkıyor bi sebepten. izmirde yaşadığını bilmeden yaptığım yorumun cevabını da bu şekilde alınca iyice dumurlara geldim:) ya bu bir truman show, yada ben kafayı yiyorum, yada son ihtimal psikolojide yer aldığı üzere tamamen algıda seçicilik durumu yaşıyorum:) hayır olsun :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlısı neyse o olsun rapunzel!

    belki izmire gelmen hayırlıdır kim bilir?

    ya da istanbulda kalman..

    bence, çok düşünme, akışına bırak, ben artık öyle yapıyorum :D

    YanıtlaSil
  7. gel bakeem yamacıma şimal yıldızım :D
    5 gün kalacaksan görüşek yevrım?

    YanıtlaSil
  8. tabi ki neden olmasın :)
    yalnız ben şişli-maslak-taksim den baska bi yere gitmesini bilmiyor :DD siz nasıl der? istanbul çok rererö

    ahahahaeeyt

    YanıtlaSil
  9. booyan danışabülür müyüz?! :p

    YanıtlaSil
  10. yiriz be gulüm. benim ajans beyoğlu'nda! mutlaka yolun düşer, düşmezse de düşürveecen gari :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim