Amalth'tan bir mim daha

  • Ocak 07, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Ulen ben eskiden mim yazmazdım ama işte cebren ve hile ile yazdırıyolar sayın hakim!


Bloguna neden bu adı verdin?
internetin havada durdugunu düşünüyorum ondan. "hiçbir yer"

Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
yok lan. o kadar komplike degil tam aksi oldukça dandik yöntemlerim vardır bloglamakla ilgili

En son satın aldığın "garip" bir şey?
nihale. insan neden nihale satın alır ki??

Şeker gibi bir insan olduğun anlar?
yok ya şerefsizin tekiyim ne şekeri (seker yerine teker desen belki dicem, yuvarlak bişeyim çünkü)

"Arkadaşım sormayın artık şunları!" dediklerin?
valla kimse öyle sürekli aynı şeyi sormuyo ya. ha belki, hacker olcam nasıl olayım diyen bebeler ve eski sevgilimin emesenini hekleyebilir miyim nasıl diyen dişicanlar sormasa iyi olur ama onlar da ancak 2-3 ayda bir zaten hergün degil

Seksin sendeki rengi?
ne biçim soruymuş bu. düpedüzgün giderken üstteki sorulardan alakasız olmadı mı?
peki. yavruagzı?

Aynaya baktığında gördüğün?
tostombalak yüzüm

"Kendini okutan blog" dediğin?
anam ne bileyim.. biraz ben ben ben dememesi lazım okutması için, yeni bişiler sokması lazım gözümüze, veya komik olcak.

Blog sahibiyle karşılaşabileceğimiz mekanlar?
şenkardeşler kıraathanesi. ahahaha şaka lan şaka. gitmiyom bi yere ben anca bizim eve gelirsen.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Yavruagzi! Hahahaha! Dikkat edersen diger cevaplara diil buna takilmisim! Benim cevap da mürdümdü:D İnsanlar garipsemis, yazik:D

    Ayricanak pek sekersin. Sus.

    Huh.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim