Koşarak hareket etmeyiniz!

  • Ocak 05, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments



ne zamandır yazasım var, bizim iş yerinin girişinde bi pano var ve orda böyle FAIDELI bilgiler akıyor.. elektronik pano neyim yani :p

işte orda, umarsızca geçiyor bazen "Koşarak hareket etmeyiniz" diye...
her sabah, işyerine girerken düşünüyorum, uzun uzun: nasıl ya? aklıma sims university paketinde aniden çıldırıp çıplak biçimde ordan oraya koşan young adult simler geliyor!
ne yani şimdi, koşarak hareket etsek şamarı yiyecek miyiz, sorasım geliyor ama tutuyorum kendimi.
garip geliyor işte, ne bileyim, var mı iş yerinin kapısında daha gudik uyarılar olan?
meydan okuyorum.

You Might Also Like

4 yorum

  1. bu iş yerinde asgari ücret ödenmektedir :)
    -hadi canım atıyosun, valla mı? :)

    YanıtlaSil
  2. Hahay, çok güldüm.

    Benim hiç iş yerim olmadigindan bilmiyorum ben boyle seyler, ay valla ezik hissettim su anda kendimi :D

    YanıtlaSil
  3. Koşarak hareket eden biri olarak merak ettim sebebini:)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim