istiridye kapak telefon sevdası

  • Ocak 09, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

ya ben istirisye kapaklı olmayan telefon kullanamıyorum ve dahi nefret ediyorum

yıllarca kapaklı kullandım sonra bi halt edip samsung un o meşhur kayan kapaklarından bir tane aldım, almaz olaydım tiksindim o telefondan, amma velakin 800 lirayı bayılmıstım  ondan 3-4 sene kullandım. sonra kırmızı philips xenum u aldım tam istedigim gibi kapaklı ve kırmızı bir telefondu... ancak o da malesef kırıldı :( simdi acayip dandik bir istiridye kapak kullanıyorum.. valla ben cep telefonuna 300 liradan fazla para vermem artık mümkün degil yani. mp3 calarsa var, fotograf makinem var, neden telefondan bunları yapmasını bekleyeyim ki. simdi 300 liranın altındaki telefonlara baktım işte. cık yok güzel istiridye kapaklı.

bir de iphone türevleri var, ayy onlar zaten beni hasta ediyor kalas gibi böyle telefon dedigin eccük küçük olacak kadınsı olacak ya. ben nerde pembe mor kırmızı bir alet var yapışıyorum zaten nasıl bir bünyeyse..

zaten daha bugün bir mağazada baktığım hello kitty li kolyelere bakan kadın "ama herkes yaşına göre almalı biraz hede hödö" dedi... teyze ben zaten onları hediye diye bakıyodum bu biir, sanane o ikiii... yeter gari, dünya bana çok ağır gelir oldu son günlerde. yaşamsal destek fonksiyonlarını otomatiğe alıyoruz, selametle diyoruz. öf yani.

You Might Also Like

2 yorum

  1. ben de hello kityli kolye istiyorum. swarovskiye girip girip cikiyorum. hangi kiyafetle takacagimi bir bulsam alicam

    YanıtlaSil
  2. bende de bir takoz var. nokia n70... 4 yıl önce, ilk aldığım sıralar zamanında 350mb'lık bir pdf dosyasını açmadı diye küsmüştüm telefona 1 ay konuşmamıştım

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim