Amazon com dan ilk alışverişimi yaptım!

  • Ocak 26, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments


Amazon'san daha önce hiç alışveriş etmemiştim. Açıkçası etrafıma da bar bar sormama rağmen eden yoktu. Biraz değişik, parayı hemen çekmiyorlar, provizyon koyup Ship edince koyuyorlar.

amazon.co.uk yi bilemiyorum ama amazon.com sadece kitap ve cd gönderiyor.

Ben Terry Goodkind'ın Sword of Truth serisini ilk üç kitabı box set olarak aldım (resimdekini), 24 ünde aldım 25 inde ship ettiler.

ancak teslimat için 3 Mart estimation u yaptılar!! ahooooy diye bağırsam, karşıdaki dağlar yıkılır mı? 1 aydan çoğ lan!

Amazondan nasıl alışveriş edilir diye post atsam mı, onu düşünüyorum asıl, acaba böyle bir bilgiye ihtiyacı olan var mı?

You Might Also Like

7 yorum

  1. ay vaktin olduğunda kesinlikle hazırlamalısın böyle bir post.

    ben benim kediler için bir şeyler alacaktım oradan zamanında. buradaki fiyatlara kıyasla çok çok uygundu ama beceremedim anasını satayım..

    YanıtlaSil
  2. amazon.co.uk her şeyi gönderiyor, ben amazon.com'dan alamadıklarımı co.uk'den alıyorum. com'da olan her şey co.uk'de yok tabi (:

    YanıtlaSil
  3. şipink ne kadar tuttu sorması ayıp? co.uk'den alınca biraz daha insaflıca oluyordu sankim...

    YanıtlaSil
  4. zynp, sen iste ben yazmam mı?

    hevesli, süper, keske sana sorsaydım :) parayı cekmeyince bunlar ben bi telas yaptım sorma


    kahvegibi, 10 dolar tuttu shipping :\\


    evet amazon co uk de 28pound idi alacagım sey shppingi ile 35 olacaktı, burda shipping ile beraber komple 25 dolar oldugu için hiç düşünmeden aldım:D umarım 1 ayda gelirr

    YanıtlaSil
  5. turkiye de bulunmayan kitaplar icin arkadaslarimin yurtdisina gitmesini beklemek istemiyorum artık!

    o postunu dort gozle bekliyor olacagim merope :)

    YanıtlaSil
  6. Ben amazon.ca'dan alıyorum, ters insanım herkes com ve co.uk'den alır :lol: ama daha uygun fiyata geliyor, sürekli indirim yapıyorlar zaten :)

    YanıtlaSil
  7. Desp. tamam yazıcam bi ara :) 2 istek benim için gayet yeterli

    MArjo, süpermiş :) ben de bakayım madem hihih

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim