Nazlı yare sordum, Malkavian dedi

  • Ocak 28, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Nazlı yare sormuşlar, camarilladan mısın
dedi ki baldudak, he camarilla klanındanım

ey nazlı yar, söyle bana toreador musun,
sanat musiki estetik kaygısı ile mi yoğrulursun,
nazlı yarim dedi ki yok, toreador degilim
yan gelip yatmam ama gene de estetigim

peki dedim dilber brujah mısın o halde
alıp başın gider misin asi ruhun katıp önüne
nazli yar kikirdadi, bilememişim yine
o kadar başa buyruk olsaymış durmazmış yerinde.

o zaman sen kesin ventrue'sun
ondan bu gülüşün bu asaletin
nazlı yar dedi ki, ben onları yemişim
ventrue olamayacak kadar kendimi bilirim

ey nazlı yar, nosferatu olmadıgın kesin,
eger kör degilse benim şu çipil gözlerim
o zaman sen tremere sin kesin,
beni de aşkınla bu sebepten büyüledin.
nazlı yarın tek kaşı kalkmıştı havaya,
dedi ki, yok bilemedin sen daha.

tamam o zaman benim gangrel yarim dedim
ama nazlı yar'e yine kendimi beğendiremedim
dedi ki, benin kurda köpege mi benzettin,
şimdi seni ısırıp kevgire çevireyim de,
aklın başına gelsin.

atalarımız demiş ki malkaviandan adam olmaz
malkavian yari olanın başı dertten .ötü .ikten kurtulmaz,
dedim ki nazlı yarim ben kaçıyorum,
seninle seviyeli ilişkimiz kısa sürdü ama,
tanıştıgımıza çok memnun oldum.

nazli yarin yüzü aydınlandı,
iyi dedi kaç, bana da oyun çıktı.
bir malkavian sevmişim, bahtım kara
vampire the masquarade nin de yeni oyunu çıksa da, oynasak bir ara...

You Might Also Like

7 yorum

  1. ay evet ya böyle bi oyun vardı, ne oldu sonra bilmiyorum, devamı gelmedi değil mi? :D

    YanıtlaSil
  2. evet vampire the masquarade redemption ilk oyundu sonra bloodlines geldi ki süperdi,
    ama çıkmadı üçüncüsü

    White wolf uyuma, sabrımızı taşırma

    YanıtlaSil
  3. dünyanın en güzel vampir oyunuydu o bee aaah aah! çok bug'lıydı ama yine de mükemmel bişiydi bence! daha yeni sildim bilgisayarımdan :D dön dolaş oynuyordum

    malkavian ftw bu arada, hastasıyım!

    YanıtlaSil
  4. Ahha süper yazmışsın. Vampire the masquarade'in pc de ilk oyununu oynadıktan sonra hayran kalmış masa üstü oyunlarında da coşmuştum. Çok yaratıcı bir World of darkness setting'i. Masa üstü de oynamanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Hesi, evet, 2 kere oynadım bir malkavian bir de brujah ile :)

    aah ah keske 3. çıksa

    Pelin, olsa da oynasam bacım, ama oynayan bi tanıdıgım/cevrem yok malesef :( bizim orda ancak lord of the damping return to alısveris merkezi oynanıyor

    YanıtlaSil
  6. kuzum naptın sen ya çok mu canın sıkıldı o nasıl bir şiirdir oyle :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim